تظاهرات در زاهدان پس از نماز جمعه: خامنه‌ای کشتار زاهدان را فراموش نمی‌کنیم

همچون هفته‌های گذشته،‌ امروز هم بعد از نماز جمعه،‌ تظاهراتی در شهر زاهدان برگزار شد. تظاهرکنندگان پلاکاردهایی با این شعارها در دست داشتند «خامنه‌ای بدان کشتار زاهدان را فراموش نمی‌کنیم» و«مثل شهید یاسرم برای مرگ حاضرم» وشعار دادند: «مرگ بر جمهوری اعدامی».

تظاهرات امروز در زاهدان یک روز پیش از سالگرد کشته شدن مهسا /ژینا/ امینی در بازداشت گشت ارشاد است.

تظاهرات امروز در زاهدان یک روز پیش از سالگرد کشته شدن مهسا /ژینا/ امینی در بازداشت گشت ارشاد است. این در حالیست که از سیستان و بلوچستان گزارش شده بود در آستانه سالگرد کشته شدن مهسا (ژینا) امینی و در ادامه تلاش‌های مقامات جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از تجمع مردم، پیامک‌های تهدیدآمیزی به موبایل مشترکان ارسال شده است.

پیش از تظاهرات امروز زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت این شهر در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به کشته شدن مهسا امینی گفت: « اگر مامورانی که در حق مهسا و خانواده مهسا ظلم کردند مجازات می‌شدند، دل مردم تسلی پیدا می‌کرد چرا که مردم به عدالت راضی می‌شوند و عدالت ضامن امنیت است.»

مولوی عبدالحمید یک روز پیش از سالگرد کشته شدن مهسا (ژینا) امینی روند بازداشت و جان باختن او را «دردآور» خواند و گفت او گناهی نداشت و مرتکب قتلی نشده بود که کشته شود.

بی بی سی فارسی