حمایت حمزه درویش از اعتراضات مردم سراوان و اعتراض به قتل بهنام محجوبی

پیام حمایت زندانی عقیدتی سیاسی حمزه درویش از اعتراضات مردم سراوان و اعتراض به قتل بهنام محجوبی؛حمایت حمزه درویش از اعتراضات مردم سراوان و اعتراض به قتل بهنام محجوبی

زندانی عقیدتی – سیاسی حمزه درویش که هم اکنون در زندان لاکان رشت محبوس است، پس از اطلاع از درگذشت نابهنگام زندانی سیاسی بهنام محجوبی از دراویش گنابادی، در بیمارستان لقمان تهران، طی پیامی به قتل این زندانی بر اثر بی توجهی و عدم رسیدگیهای پزشکی اعتراض کرد.

زندانی عقیدتی سیاسی حمزه درویش همچنین در پیام خود از اعتراضات مردم سراوان حمایت کرده و خواهان حمایت مردم سراسر ایران از اعتراضات هموطنان بلوچ شد.

حمزه درویش در پیام خود گفت:

«اینجانب حمزه درویش زندانی سیاسی زندان لاکان از اعتراضات مردم سراوان حمایت می‌کنم و از مردم ایران در تمامی شهرها درخواست می‌کنم که با وحدت کامل به حمایت از مردم سراوان و گرفتن حقوق خود به خیابان‌ها بیایند و جسم نیمه‌جان جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه به گور بسپارند».

متن کامل پیام حمزه درویش از زندان لاکان رشت پس از قتل بهنام محجوبی:
«متاسفانه به خاطر مشکلات و وضعیت نامناسب ارتباطی در بخش مخابرات زندان لاکان، خبر کشته‌شدن زندانی سیاسی، آقای بهنام محجوبی را به تازگی شنیده‌ام، این در حالی است که صدا و سیمای کذاب جمهوری اسلامی با بیشرمی تمام این خبر را تکذیب نمود.

جمهوری اسلامی و رسانه‌های آن با تکذیب این خبر نشان دادند که هیچ ارزشی برای شعور مردم ایران و انسانیت در جامعه ایران قائل نیستند.

آقای بهنام محجوبی یک جمله‌‌ی مشهور دارد که می‌گوید: «من افول انسانیت را در زندان‌های امین‌آباد دیدم» این جمله‌ای است که بنده در ثانیه به ثانیه حبس خود آن را به چشم مشاهده نمودم.

حکومت آخوندی و تروریستی ایران چهل سال است که مخالفان و معترضان خود را در زندان‌ها و خارج از زندان‌ها، با روش‌ها و ترفندهای مختلف به قتل می‌رساند که نشان از دیکتاتوری و ضعف حکومت است.

خدا لعنت کند خمینی و خامنه‌ای را که آسایش، آرامش و امنیت و آزادی را از ملت شریف ایران گرفته‌اند.

از آن کولبرهای کرد گرفته تا سوخت‌برهای بلوچ که توسط تروریست‌های سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به قتل می‌رسند.

ای مردم میهن دوست ایران؛ چند روزی هست که مردم غیور سراوان از دست ظلم‌ها و آدم‌کشی‌های جمهوری اسلامی خسته شده و به خیابان‌ها آمده‌اند که در این خصوص مردم زاهدان هم به حمایت از مردم سراوان پا به خیابان‌ها نهاده‌اند که نشان از وحدت و همدلی مردم بلوچ با یکدیگر می‌باشد.

اینجانب حمزه درویش زندانی سیاسی زندان لاکان از اعتراضات مردم سراوان حمایت می‌کنم و از مردم ایران در تمامی شهرها درخواست می‌کنم که با وحدت کامل به حمایت از مردم سراوان و گرفتن حقوق خود به خیابان‌ها بیایند و جسم نیمه‌جان جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه به گور بسپارند».

حمزه درویش
زندان لاکان رشت
۷ اسفند ماه ۱۳۹۹