حضور اعتراضی خانواده های زندانیان رجایی شهر در دادستانی تهران

ارسال خبر توسط  مهدی سرحدی    mehdi sarhadi  14432_168768592270_108514667270_3277024_5031619_n

تعداد زیادی از خانواده های زندانیان رجایی شهر با حضور در دادستانی تهران و دیدار معاون دادستان خواستار جمع شدن این دستگاه ها از بند شدند و تاکید کردند که امواج این دستگاه ها باعث بیماریهای زیادی مانند سرطان و سردرد های شدید می شود….

خانواده های زندانیان سیاسی و عقیدتی رجایی شهر با حضور در دادستانی تهران نسبت به نصب دستگاه های پارازیت و خط شکن در بند سیاسی این زندان اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه تعداد زیادی از خانواده های زندانیان رجایی شهر با حضور در دادستانی تهران و دیدار معاون دادستان خواستار جمع شدن این دستگاه ها از بند شدند و تاکید کردند که امواج این دستگاه ها باعث بیماریهای زیادی مانند سرطان و سردرد های شدید می شود.
چندی پیش زندان رجایی شهر اقدام به نصب دستگاه های خط شکن در بند سیاسی این زندان کردند که از آن روز اکثر زندانیان دچار سردردهای شدید و سرگیجه می شوند. با توجه به اینکه زندانیان سیاسی عقیدتی رجایی شهر تنها دو ساعت در روز از امکان هواخوری برخوردارند، ۲۴ ساعته در معرض چنین امواجی هستند که باعث نگرانی شدید خانواده های آنان شده است.
بر اساس این گزارش تمامی زندانیان سیاسی بند ۱۲ زندان رجایی شهر که نزدیک به هشتاد نفر هستند از امروز در اعتراض به نصب دکل های پارازیت در بندشان دست به اعتصاب غذا زده اند. مجید توکلی، کیوان صمیمی، نویدخانجانی، مهدی معتمدی مهر، مسعود باستانی ، فرزاد مدد زاده، سعید ماسوری، عفیف و سعید نعیمی، فواد خانجانی و پدربزرگ هشتاد و چند ساله اش، مصطفی نیلی و ده ها زندانی سیاسی عقیدتی دیگر نیز در این بند محبوس هستند.