تا برگزاری دادگاه دراویش زندانی، تلفن بند زندانیان عقیدتی زندان عادل‌آباد وصل نخواهد شد


zendan-adelabad
جرس: تا برگزاری دادگاه دراویش زندانی تلفن بند عبرت وصل نخواهد شداز تاریخ ۱۳ شهریور ماه تاکنون تلفن بند عبرت، بند زندانیان عقیدتی زندان عادل آباد شیراز قطع شده است.  

به گزارش مجذوبان نور؛ از دو هفته پیش و بعد از یورش یگان حفاظت اطلاعات زندان عادل آباد به بند عبرت و تراشیدن ریش و سیبیل و ضرب و شتم پنج درویش زندانی تلفن بند عبرت قطع شده است.

به گزارش هرانا ،عصر روز گذشته (یکم مهرماه) نیز یک منبع آگاه که نخواسته نامش فاش نشود در این باره به هرانا گفته است: “مسئولین به صورت ضمنی به زندانیان گفته‌اند که تا زمان برگزاری دادگاه چهار درویش گنابادی تلفن‌ها وصل نخواهد شد! این درحالی است که زمانی که خانواده زندانیان موضوع قطعی تلفن را پیگیری کرده‌اند به ایشان اطلاع دادند که تلفن‌ها بدلیل نقص فنی قطع شده و ارتباطی به دادگاه دراویش ندارد.”

لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز ملاقات حضوری دراویش محبوس در این بند بدون هیچ توضیحی لغو شد و به ملاقات کابینی تغییر یافت و همچنین روز گذشته مسئولان بخش صادر کنندهٔ ملاقات کابین زندان به بهانه‌های واهی از صدور ملاقات به خانواده کسری نوری سرباز زدند .

بنا به گزارش رسیده به مجذوبان نور؛ قرار است صبح روز امروز (سه شنبه دوم مهرماه) جلسه دادگاه چهار درویش زندانی (محسن اسماعیلی سیدابراهیم بهرامی، محمدعلی صادقی و محمدعلی دهقان) در دادگاه انقلاب شیراز برگزار گردد .

اتهامات منتسب به این چهار درویش زندانی «تشکیل گروه تروریستی علیه نظام»، «شرکت در تجمعات به قصد براندازی»، «محاربه با خدا» و «حمل سلاح غیر مجاز» عنوان شده است.