برکناری رییس انجمن «نجات از حلقه» به دنبال رسوایی اخلاقی

برخی منابع غیررسمی اعلام کرده اند که محمدرضا انهاری، مدیر انجمن «نجات از حلقه»، از سِمت خود برکنار شده است.

به گزارش سایت « نجات با حلقه»، شنیده ها حاکی از آن است که برکناری این روحانی از سمتِ خود، به دنبال انتشار فایل هایی در شبکه های مجازی توسط همسرش، که حاکی از فساد اخلاقی و روابط نامشروع او بوده، صورت گرفته است.

این در حالی است که محمدرضا انهاری به همراه دیگر اعضای انجمن نجات از حلقه، از سردمداران پرونده سازی، چسباندن انواع انگ های اخلاقی، تهمت و سیاه نمایی علیه محمدعلی طاهری و دوست داران عرفان حلقه بوده اند.

تلاش «نجات از حلقه ای ها» برای خریدن آبروی خود، با برکناری رییس فاسد انجمن
حال با رسوایی اخلاقی مدیر این انجمن، باید پرسید گروهی که رئیسش فاسد است و اعضای آن همزمان هم کمک بازجو هستند، هم محقق و هم به عنوان آسیب دیده از محمدعلی طاهری شکایت می کنند مشروعیت خود را از ابتدا از کجا آورده بودند؟
گفتنی است پس رسوایی محمدرضا انهاری، سایر اعضای انجمن نجات از حلقه با تخریب و تخطئه این روحانی، که تا دیروز الگوی مشاوره به جوانان “آسیب دیده” و ارائه سیره اهل بیت به این جوانان بوده، سعی در توجیه و سرپوش گذاشتن بر ماهیت فاسد و نامشروع این انجمن کرده اند.

سوال اینجاست، انجمنی که در راس آن شخصی فاسد و منحرف چون انهاری، الگوی “نجات از عرفان حلقه” بوده و پروژه تخریب اندیشه و شخصیت بنیان گذار طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی را هدایت کرده است، چگونه تا این اندازه مورد توجه اطلاعات سپاه بوده و بودجه های میلیاردی برای “هدایت جوانان راه گم کرده” دریافت می نموده است؟

حرفه ای به نام «آسیب دیدگی از عرفان حلقه»
عملکرد این نهاد امنیتی وموسسه هایی نظیر بهداشت معنوی و دیگر نهادهای زیرمجموعه «اداره فرق و ادیان» و «قرارگاه ثارالله» سپاه پاسداران، نشان می دهد ایران، کشوری است که در آن از راه “آسیب دیدن از عرفان حلقه ” می توان پول های هنگفتی به جیب زد.

«انجمن نجات از حلقه» که در این سال ها با شعار های دهان پر کن، پرچم دار سیاه نمایی و پروپاگاندا علیه محمدعلی طاهری و آموزه های عرفان حلقه بوده، امروز به عنوان نمادی از دروغ و ریا شناخته می شود.

گرچه این انجمن، از ابتدای فعالیت خود هم از چندان جایگاه اجتماعی برخوردار نبود و تنها به مدد بودجه های هنگفت سپاه پاسداران، به برگزاری همایش ها و تبلیغات وسیع رسانه ای می پرداخت، اما امروز با آشکار تر شدن هویت این افراد، که در ظاهر خود را محقق و دلسوز سلامت معنوی جامعه نشان می دهند و در پشت پرده بازجو و پرونده ساز و شاکی خصوصی محمدعلی طاهری هستند، جایگاه آن ها بیش از پیش متزلزل شده و جامعه ستیزی این نهاد امنیتی، بر احاد فهیم مردم این مرز و بوم عیان گشته است.