دست و پا زدن معاندین عرفان کیهانی برای تشویش اذهان عمومی

Capture

در حالی که دیوان عالی کشور صراحتا از سیاه نمایی ها و گزارش های نا معتبری، که صرفا با پروپاگاندای رسانه ای به پرونده محمدعلی طاهری اضافه شده بود، به عنوان تحقیقات نامعتبر یاد کرده است و تاکید کرده است این پزشک قانونی است که باید گزارش آسیب دیده های عرفان کیهانی را تایید کند (نه رسانه هایی که بازجویان به دست گرفته اند)، اما سایت نجات از حلقه هنوز گزارش آسیب دیده هایی خیالی را منتشر می کند.

دست و پا زدن کمک بازجویان و معاندان عرفان کیهانی برای توجیح بودجه ای که می گیرند، کار را به جایی رسانده، با وجود اعلام رای دیوان عالی کشور در مورد گزارش های جعلی ساخته شده به عنوان آسیب دیده های عرفان کیهانی، این دست خیمه شب بازی ها، از کامنت هایی که در پستوهای سایت نجات از حلقه ساخته و پرداخته می شود، به گزارش های رنگ و لعاب دار تری تبدیل شده تا باور پذیر شود.

این روز ها سایت نجات از حلقه به جای جعل شاکی در کامنت های مجازی، مترسک های جدیدی علم کرده است و از آن ها با عنوان آسیب دیده های عرفان کیهانی یاد می کند. مثلا دختری که به دلیل فرادرمانی فلج شده است! ادعاها و ورق های سوخته ای که معلوم نیست تا کی قرار است، ذهن مردم و مسوولین را ملعبه دست خود کند.