مولوی ساداتی گفتگو با خبرگزاری مهر را تکذیب کرد

Capture

 مولوی عبدالصمد ساداتی خبر خبرگزاری مهر مبنی بر مصاحبه با وی را تکذیب کرد، خبر گزاری مهرمدعی شد که با مولوی ساداتی در مورد کشته شدن یک بسیجی مصاحبه و گفتگو کرده است.

 به گزارش کمپین فعالی بلوچ، خبر گزاری مهر 1 اذر ماه مدعی شده که در مورد کشته شدن یک بسیجی به نام محمد ایوب  ایزدپناه با امام جمعه سراوان مصاحبه و گفتگو کرده است.

این خبرگزاری نوشته که در این گفتگو مولوی ساداتی بیان کرده: “دشمنان با اجیر کردن نیروهای خود فروخته در پی تحت شعاع قرار دادن وحدت شیعه و سنی هستند. اما آنان از این غافل اند که توطئه ها راه به جایی نخواهد برد، بصیرت و آگاهی مردم این مرز نشین سدی در برابر توطئه های آنان است. این حضور پرشکوه درسی به دشمنان اسلام و ایران است تا بفهمند مردم چنان اتحادی دارند که با این اعمال نمی توان در اراده و عزم راسخ آنها خللی ایجاد کرد.”

امام جمعه اهل سنت سراوان اما ضمن تکذیب این خبر گفته است که اگر چه کشته شدن این بسیجی را “محکوم می کنم” اما امیدوارم رسانه ها “اصل صداقت و اهمیت امانت” را در انتشار اخبار مدنظر قرار دهند.

این برای چندمین بار است که مولوی ساداتی اخبار منتسب شده به وی در خبرگزاری های داخلی را تکذیب می کند.

پیشتر مولانا عبدالحمید، مولوی قاضی زاده، مولوی کریمزایی و تعدادی دیگر از روحانیان اهل سنت بلوچ برخی از اخبار منتسب به آنها در خبرگزاری های داخلی را تکذیب و “اشاعه کذب” دانسته اند.

این اخبار تکذیب شده عمدتا در مورد تایید برخی از سیاست های نظام بوده اند که عموم مردم با آنها توافق رفتاری ندارند.