دومین پاسخ شاگردان آیت‌الله نکونام به موسسه دیده‌ بان: کدام شیاطین انسی در سینه‌ هایتان وسوسه می کنند؟

Capture

جمعی از اساتید حوزه‌های علمیه، طلاب و شاگردان آیت‌الله محمدرضا نکونام از مراجع تقلید در بند ویژه روحانیت زندان اوین، برای دومین بار نسبت به خبرسازی سایت دیده‌بان (وابسته به مراجع امنیتی جمهوری اسلامی) واکنش نشان دادند. این وب‌سایت، آیت‌الله محمدرضا نکونام را با لفظ ناشایست «روحانی نما» خطاب کرده است.

به گزارش «سحام»، شاگردان این مرجع تقلید پس از آن که متن جوابیه را در اختیار وب‌سایت «دیده‌بان» قرار دادند، و «دیده‌بان» برخلاف قانون مطبوعات از انتشار جوابیه خودداری کرد، آن را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار «سحام» قرار دادند.

اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه قم در بخشی از جوابیه خود آورده‌اند: «شاگردان آیت‌الله العظمی نکونام، علاوه بر اتکا به فهم صحیح و تحلیل دقیق‌شان از مسایل جاری کشور و اوضاع سیاسی جامعه، به استناد فتوای استاد و مرجع تقلیدشان، بسیار مراقبت می‌کنند تا هیجانات و تنش‌های عظیم ناشی از پرونده سازی و بازداشت ظالمانه‌ی معظم له، کوچک‌ترین آسیبی به کشور وارد نسازد، و گرنه قطعاً تاکنون قلمِ قلم به دستان فریب خورده و هتاک، شکسته بود!»

متن پاسخ شاگردان آیت‌الله محمدرضا نکونام به موسسه امنیتی دیده‌بان به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الذین یکتمون ما انزلنا من البیّنات و الهدی من بعد ما بیّناه للنّاس فی الکتاب، اولئک یلعنهم الله و یلعنهم اللاعنون. (بقره/ ۱۵۹)

مسؤول سایت و مدیر مؤسسه‌ی راهبردی دیده‌بان

این دومین نوشته‌ی نصیحت گونه و برادر واری است که از باب واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر انتشار می‌یابد اما هم‌چنان، حق قانونی شکایت را برای خود محفوظ می‌بینیم.

به راستی شما و مجموعه‌ی تحت نظارت‌تان به کدام گروه یا شبکه‌ی زر و زور وابسته‌اید که این چنین حریصانه اصرار دارید حضرت آیت‌الله العظمی نکونام (مدظله العالی)؛ یکی از مراجع تقلید شیعه را، که وصف سوابق علمی و مبارزاتی‌شان برای ذهن کوچک و اندیشه‌ی محدودتان ثقل عظیمی دارد، یک روحانی نما معرفی کنید!

کدام شیاطین انسی در سینه‌تان وسوسه می‌کنند که این چنین مذبوحانه، کمر برای هتک حرمت و مقابله با مجاهدی ربّانی و عارفی صمدانی بسته‌اید! مجتهد دانشمندی که به جرم صاحب‌نظر بودن و عدم وابستگی به هیچ جناح یا گروهی، در کنج زندان و غربت انزوا به سر می‌برد.

در دام کدام جهل مرکب گرفتار آمده‌اید که خود را دغدغه‌مند نظام اسلامی تیتر می‌کنید ولی در عمل، به خاطر کوتاه آمدن از یاری حق و ادای رسالت رسانه‌ای خود، چشم فهم‌تان از درک و رؤیت حقیقت عاجز مانده است! یا این‌که آگاهانه و از روی تعمّد، دام ریا و تزویر گسترده‌اید تا با ظاهری خوش خط و خال، تیشه به ریشه‌ی انقلاب و نظام و ثمره‌ی خون هزاران شهید و خون دلِ خمینی کبیر بزنید!

به هر روی، هر که و هر چه هستید، بدانید که حرکت‌های این‌چنینی در جهت تخریب انقلاب و نظام اسلامی قرار دارد و فردای قیامت باید پاسخ‌گوی آن باشید.

خاطرنشان می‌شود که شاگردان آیت‌الله العظمی نکونام، علاوه بر اتکا به فهم صحیح و تحلیل دقیق‌شان از مسایل جاری کشور و اوضاع سیاسی جامعه، به استناد فتوای استاد و مرجع تقلیدشان، بسیار مراقبت می‌کنند تا هیجانات و تنش‌های عظیم ناشی از پرونده سازی و بازداشت ظالمانه‌ی معظم له، کوچک‌ترین آسیبی به کشور وارد نسازد، و گرنه قطعاً تاکنون قلمِ قلم به دستان فریب خورده و هتاک، شکسته بود!

والسلام
۹۴/۸/۱۸

شاگردان حضرت آیت الله العظمی نکونام
و جمعی از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه