بیانیه حشمت طبرزدی:سعید عابدینی را آزاد کنید.

Capture

حشمت الله طبرزدی زندانی سیاسی سابق بیانیه ای را در خصوص آزادی کشیش ایرانی آمریکایی در صفحه فیسبوک شخصی خود منتشر کرده است،در این بیانیه حشمت الله طبرزدی که سابقه ۱۶ سال حبس در زندانهای جمهوری اسلامی را در پرونده خود دارد به طور قاطع عنوان میکند با توجه به اینکه با برخی از رفتارهای وی موافق نیست ولی  جرم سعید عابدینی ابراز عقیده و تبلیغ آن هست .دوستان عزیز میتوانند متن سخنرانی مورد نظر را از اینجا دریافت کنند.

ه گزارش خبرگزاری صدای مسیحیان ایران (Vocir) و به نقل از حشمت الله طبرزدی در صفحه شخصی فیسبوک خود آمده است

سعید عابدینی را ازاد کنید.
من یک سال و نیم با سعید عابدینی هم بند بودم و با او زندگی کردم و همسفره بودم. به عنوان زندانی سیاسی پیشین که تا کنون 16 سال حبس در پرونده ی خود دارم و روزنامه نگاری هستم که همواره به دنبال کشف واقعیت ها و بیان و افشای ان هستم،با قاطعیت اعلام می کنم تنها جرم سعید این است که در هر شرایط، عقیده ی خود را بیان و تبلیغ می کند. اگر چه با برخی روش های او موافق نیستم اما نه جاسوس است،نه کار سیاسی کرده و نه اقدام علیه امنیت و کشور کرده است. این کشیش ایرانی-امریکایی به گمان این که می تواند در ایران به تاسیس کلیساهای خانگی مبادرت کند، اما حکومت مذهبی او را ازاد بگذارد، به ایران رفت و امد داشته است.
او دارای دو فرزند خردسال، ربکا rebecaو جیکاب jeicabو همسرش نغمه است، که در این 3 سال به صورت حشتناک رنج تحمل کرده اند.اگر رژیم دیکتاتوری اسلامی حاکم بر ایران، با دولت امریکا مشکل دارد یا مامورانی دارد که به دلیل تخلف در امریکا، زندانی هستند ،نباید از سعید به عنوان گروگان استفاده کند تا از امریکا باج بخواهد.
متاسفم ، دولت امریکا و مجامع جهانی حتا نتوانسته اند برای یک نوکیش مسیحی ایرانی- امریکایی هیچ اقدامی انجام بدهند و او و خانواده اش مجبور باشند درد و رنج دوره ی گروگان بودن را تحمل نمایند.شنیدم برای او پرونده ی جدید باز کرده اند تا لابد از دولت پرزیدنت حسین باراک اوباما، برای ازادی سعید، امتیاز بیشتری بگیرند. این مطلب را می توان از بیان تلویحی حسن روحانی، رییس جمهوری این رژیم مذهبی بی رحم در رد و بدل کردن زندانی های جمهوری اسلامی و امریکا، فهمید.

در رابطه با این بیانیه مصاحبه ای را با حشمت الله طبرزدی ترتیب دادیم و نظرات ایشان را جویا شده ایم