اعتصاب غذای ابراهیم فیروزی ادامه دارد

Capture

اعتصاب غذای ابراهیم فیروزی ادامه دارد

 اعتصاب غذای زندانی عقیدتی، ابراهیم فیروزی زندانی مسیحی زندان رجایی شهر که به دلیل اعتراض بر عدم تفکیک جرایم با دیگر زندانیان همبند شده است، وارد پنجمین روز خود می شود  و این در حالی است که با عدم اجرایی شدن خواست های این زندانی عقیدتی، اعتصاب غذای او همچنان ادامه دارد.

به گزارش اخبار اقلیت ها ی مذهبی به نقل از هرانا، ابراهیم فیروزی، نوکیش مسیحی در حالی واردپنجمین روزِ خود می شود که او با وجود قول مساعد رئیس زندان رجائی شهر، همچنان بر تحقق خواسته های خود پابرجاست و اعلام کرده که تا حصول نتیجه و اجرایی شدن خواسته اش دست از اعتصاب غذا بر نخواهد داشت.

بنا به این گزارش ،  در مذاکره ای که ابراهیم فیروزی با مردانی، رئیس زندان و خدابخش، نماینده دادستان داشته است، ضمن اعلام این مطلب که درخواست رفتن ایشان به سالن دوازده زندان رجائی شهر پذیرفته نشده، مردانی، رئیس زندان رجائی شهر به این زندانی عقیدتی قول مساعد جهت حل مشکلات و مسائل مربوط به این زندانی عقیدتی را داده است.

لازم به ذکر است که پرینت زندان این زندانی عقیدتی و نوکیش مسیحی توسط نماینده دادستان گرفته شده و بازپس داده نشده است.

نوکیش مسیحی، ابراهیم فیروزی  که بر خلاف اصل تفکیک جرائم در بند ده زندان رجائی شهر همراه با مجرمین غیرسیاسی و بعضا خطرناک نگهداری می شود، از روز پنج شنبه و پس از نگارش نامه ای خطاب به ریاست زندان و عدم رسیدگی توسط ایشان، دست به اعتصاب غذا زده است.