خانواده آقای طاهری روزهای پر تب و تابی را سپری می کنند

Capture

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالَ إِنَّمَا أَشْکُو بَثِّی وَحُزْنِی إِلَى اللّهِ وَأَعْلَمُ مِنَ اللّهِ مَا لاَ تَعْلَمُونَ
گفت من تنها غم و اندوهم را به خدا میگویم (و شکایت نزد او میبرم) و از خدا چیزهائی میدانم که شما نمیدانید.(۸۶)
ترجمه مکارم شیرازی (سوره: یوسف -آیه ۸۶)

همدلان و همراهان عزیز:

خانواده آقای طاهری روزهای پر تب و تابی را سپری می کنند.
در چنین شرایط دشوار و حساسی علیرغم اینکه حق مسلم و قانونی هر زندانی دیدار با وکیلش میباشد امکان ارتباط عزیزمان با وکیل بسیار محدود شده ، از اینرو ما نیاز به مساعدت مسولین داریم تا وکیل بتواند ارتباط بیشتری با موکل خود داشته باشد همچنین با توجه به اینکه تعدادی از صاحب‌نظران شناخته شده علوم و معارف اسلامی رسما و کتبا اعلام نموده‌اند که آثار ایشان را مطالعه کرده‌اند و با وجود اختلاف نظرها و نقدهایی که نسبت به پاره‌ای از دیدگاه‌های ایشان دارند، اما افساد و ارتداد در آن‌ها نیافته‌اند از این رو از محضر دو تن از علمای جهان تشیع ، حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حضرت آیت الله صافى گلپایگانى عاجزانه تقاضا داریم با مطالعه و بررسی کتب و نظریات عزیزمان مانع از پایمال شدن حق ایشان به عنوان یک مسلمان شیعه گردند چراکه فتوای صادره از طرف شما بزرگواران که مبنای صدور حکم اعدام ایشان قرار گرفته است ،بر اساس سوالات و اطلاعات دروغینی است که به محضرتان ارائه گردیده است.دادنامه ای که دارای اشکالات حقوقی فراوان و شگفت است ،صادر گشته اما هنوز به خود زندانی ابلاغ نشده است و شنیده های ما حاکی از آن است که آقای طاهری در اعتراض به موارد زیردست به اعتصاب غذا زده است :
-عدم ملاحظه و حتی کمترین التفاتی به دفاعیات متین او٠
– وجود اراده های نیرومند سیاسی –امنیتی در پرونده و به سخره گرفتن نظام قانونی و قضایی کشور٠
– عدم ابلاغ دادنامه به ایشان و ادامه حبس دربازداشتگاه انفرادی که بر خلاف تمام حقوق و قوانین رسمی کشور و اسناد بین المللی است که ایران بدان متعهد شده است.
خانواده ، دوستان و وکلای آقای طاهری از شنیدن این خبر عمیقاً نگران هستند و هیچ راهی برای تماس آزادانه با عزیز در بندمان برای درخواست خویشتنداری از ایشان ندارند.
امیدواریم مسئولان محترم اجازه دهند که با ملاقات حضوری و کافی بتوانیم ایشان را به پایان دادن به اعتصاب متقاعد کنیم. زیرا هنوز راه های قانونی برای نقض حکم ناعادلانه ایشان وجود دارد و هرزمانی که امید ها با بن بست مواجه شوند بدون شک خانواده ودوستان آقای طاهری هم به اعتصابی بی پایان خواهند پیوست.
ما همچنان به راه های قانونی پایبند و امیدوار هستیم و از همگان تقاضا داریم در دامِ کسانیکه در پی تشدید فضای موجود هستند نیفتاده و خویشتنداری کنند.
از حضرت آیت الله صافى گلپایگانى وحضرت آیت الله مکارم شیرازى تقاضاى عاجزانه داریم که توجه داشته باشند که فتواهاى صادره از طرف آنان مبناى صدور حکم إعدام عزیزمان محمد على طاهرى قرارگرفته است .
از حضرت آیت الله مکارم شیرازى تقاضاداریم که صداى دادخواهى وتظلم خواهى فرزندانم را بشنوید که به نمایندگى از طرف هزاران هزارنفر از دوستداران پسرم آقاى طاهرى وبنده حقیر که نگران وضعیت ایشان هستیم به حضورتان شرفیاب شده وبا تحصن درمقابل منزلتان، مجلسِ دعاى راجین از خمسه عشربراى نجات جان ایشان بر پا کرده تا فتوایى براى مردى بگیرندکه که بارها شهادتین رابرزبان آورده و اعتقاد کامل و راسخ خود به دین مبین اسلام و فروع دین ، کلام وحیانى قرآن ،نبوت پیامبراکرم(ص) به عنوان خاتم أنبیاء،ولایت أئمة و معصومین علیهم السلام ومنجى عالم بشریت را بارها بیان داشته است.
حضرت آیت الله، با دقت نظر و انصافى که از شما از سال هاى دوروهنگام تحریر جزوات مکتب اسلام سراغ دارم که معرف اسلامى مملو از عدالت،شفقت و زیبایى بودید و در ما آرزوى تحقق حکومتى را ایجاد مى کردید که در آن حق هیچ انسانى ضایع نخواهد شد چه رسد به حق فرزند مسلمان من ، محمد على طاهرى .
اطمینان دارم با توجه به نوشته ها ،گفته ها و شهادتین رانده شده بر زبان فرزندم ، افراد حاضر در بیت شما فتوایى از حضرتعالى دریافت خواهند کرد که چیزى جز تأئیدیه اى بر بى گناهى فرزندم نخواهد بود.
از مسئولان محترم کشور هم میخواهیم صدای دادخواهی مارا بشنوند واجازه ندهند گره ای را که با دست باز می شود با دندان بازشود.

عزت الملوک طاهری
مادر محمد علی طاهری