سلیمانی: در دنیا هیچ کشوری به اندازه ایران مدافع اهل سنت نیست

.رمانده نیروی قدس سپاه گفت که در حال حاضر شیعه تبدیل به یک پادگان واحد شده و رهبری واحدی پیدا کرده است و شیعیان ایران را «ام‌القرا» می‌دانند.

« محبت نیوز» – خودنویس به نقل از خبرگزاری فارس خبر داد،  قاسم سلیمانی با بیان اینکه در دنیا هیچ کشوری به اندازه ایران مدافع منافع اهل سنت نبوده است، گفت: هیچ کشور عربی جرات نکرده یک فشنگ به فلسطینی‌ها بدهد اما رهبری اعلام کردند از فلسطین حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود هم به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت «در انتخابات پیش‌رو نباید اشتباه کنیم.»

وی افزود: «مردم زیاد توجهی به جریانات سیاسی ندارند و در خدمت و گوش به فرمان رهبری هستند و برای مردم ثابت شده که در نظام جمهوری اسلامی اساس ولایت و رهبری است و ما به عنوان پیشکسوتان جنگ با اعتماد کامل تحت ولایت و اطاعت رهبری هستیم و بر این اساس قدرت ایران غیرقابل شکست است.»

گفتنی است در حالی آقای سلیمانی ایران را مدافع منافع اهل سنت می‌داند که این گروه از مسلمانان تاکنون حتی از داشتن یک مسجد در تهران هم محروم بوده‌اند.

در همین راستا چند روز پیش مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با انتقاد از«زمین‌خواری نیروهای امنیتی» و همچنین ضمن انتقاد شدید از «امنیتی کردن مسائل اهل سنت در کشور» گفت: «متاسفانه هر موضوعی در مورد اهل سنت مطرح می‌شود، از جنبه‌ی امنیتی به آن نگریسته می‌شود. وقتی موضوع مسجد اهل سنت تهران مطرح می‌شود، موضوع امنیتی پیش می‌آید. چرا نماز و مسجد ما امنیتی شود؟! موضوع مصلای اهل سنت نیز، آن طور که از سخنان مسئولین معلوم می شود، به خاطر مسائل امنیتی با مشکل مواجه شده است. مسجد و مصلای اهل سنت چه نقصانی برای امنیت دارد؟»