تلاش برای موجه نشان دادن اتهام افساد فی الارض؛ انتشار صدای مونتاژ شده استاد محمد علی طاهری از سوی مهره اطلاعات سپاه

4-1024x528بعد از انتشار فایل صوتی حمیدرضا مظاهری سیف کمک بازجو، تارنمای نجات از حلقه که گردانندگان آن مسوولان بهداشت معنوی و اطلاعات سپاه هستند؛ در یک حرکت تلافی جویانه فایل صوتی مونتاژ شده ای از استاد محمد علی طاهری منتشر کرد تا از یک انسان اندیشمند چهره ای اغتشاشگر و برهم زننده نظم عمومی و سیاسی کشور نشان دهد. در این که اطلاعات سپاه ید طولایی در مونتاژ صدا و تصاویر افراد و مخدوش کردن واقعیت ها دارد بر کسی پوشیده نیست. این بار مهره دیگر اطلاعات سپاه محمدرضا انهاری که از همراهان حمیدرضا مظاهری سیف بازجو است، وارد عمل شده و در مطلبی کذب اقدام به سیاه نمایی همیشگی اش در خصوص محمد علی طاهری و آموزه های عرفان حلقه کرد. او روز سه شنبه ۲۳ تیر ماه در مطلبی با عنوان« توهین نیرومنش و ایادی سایت موهن حلقه نیوز به مقام معظم رهبری مدّظله العالی…»سعی کرد ضد ولایت فقیه بودن مظاهری سیف یار و همراه اطلاعاتی اش را کمرنگ جلوه دهد.

این مهره اطلاعات سپاه مدعی شد که  محمد علی طاهری در یک فایل صوتی «علنا اعلام حزب سیاسی کرده و شاگردان خود را تشویق به ریختن در خیابان ها و تجمعات در کوچه و خیابان های آرام کرده است».

انهاری گویا نمی داند، امروز دیگر افکار عمومی به خوبی با بازی های اطلاعاتی و غیر انسانی سپاه آشنا شده است. باید از امثال انهاری پرسید چرا هرگاه تشت رسوایی تان از بام می افتد، هراسان در صدد تهیه سناریوهای تکراری هستید؟ اگر استاد محمد علی طاهری حزب سیاسی داشت شما تا کنون آن را در بوق و کرنا می کردید. خودتان هم می دانید که  او در هیچ یک از سخنانش شاگردانش را به حرکت جمعی برای حضور در خیابان ها تشویق نکرده است ، که اگر این بود شما این را هم پیش از این فریاد می کردید. چرا وقتی ضد ولایت فقیه بودن حمیدرضا مظاهری سیف رو می شود یک باره فایل مونتاژ  شده  صوتی محمد علی طاهری  از نا کجا آباد پیدا می شود ؟

اساسا در فایل صوتی غیرمونتاژ شده جملات پیوستگی دارد اما در این فایل پیوستگی در جملات  استاد محمد علی طاهری وجود ندارد و قطع و وصل شدن جمله ها  به راحتی مونتاژبودن آن را نشان می دهد (تصویر آنالیز فایل صوتی مونتاژ شده پیوست میباشد). انهاری ،مظاهری سیف و دیگر مهره های سوخته اطلاعات سپاه خوب است بدانند که  تمامی فایل های صوتی و تصویری استاد محمد علی طاهری موجود و آماده ارایه است.

اما سوال اینجاست که چرا از ولایت فقیه دستاویزی ساخته شده که هرگاه اطلاعات سپاه نیاز دارد به آن چنگ می زند؟ و زمانی که  یک بازجوی روحانی که نان خور همین نظام است ولایت فقیه را قبول ندارد و ضدیتش را صراحتا اعلام می کند، بلافاصله یکی دیگر از مهره ها که گمان می رود چهره اصلی اش شناخته شده نیست برای ماست مالی قضیه توهین به مقام رهبری را مطرح می کند؟ آن هم با  مستمسک قرار دادن گفتار فردی به نام شهناز نیرومنش کسی که پیش از این شاگرد محمد علی طاهری بوده است. باید گفت  او فرد مستقلی است که خود مسوول گفتار و عملکردش می باشد .

مطلب انهاری ملغمه ای است از آخرین تلاش اطلاعات سپاه برای آن که اتهام  واهی افساد فی الارض را به محمد علی طاهری موجه نشان دهد.چون به گفته قاضی احمد زاده هیچ یک از مصادیق افساد فی الارض در پرونده وجود ندارد و علنی اعلام می کند که برای صدور حکم اعدام زیر فشار اطلاعات سپاه است. این مهره اطلاعات سپاه در ادامه مطلب غیر حرفه ای و فاقد اطلاعات خود می نویسد:« پیگیری مظلوم نمایانه پرونده محمد علی طاهری از سوی نیرومنش در سازمان ملل به بهانه دفاع از حقوق بشر آنهم در شرایط خاص مذاکرات (۱+۵) که دشمنان اسلام و علی الخصوص امریکا و اسرائیل سعی در یافتن بهانه ای در جهت ادامه روند تحریم ها هستند…».

اما فارغ از این موضوع که شهناز نیرومنش چه کرده است و می کند، انهاری گویا همچون اصحاب کهف در خواب بوده و نمی داند مردم همه از این واقعیت که اطلاعات سپاه منفعتش در گرو تحریم ها است، باخبر هستند بنابراین دلسوزی مزورانه آنها در خصوص تامین منافع ملی با اتمام تحریم ها ،شعاری بیش نیست.

افکار عمومی کاملا آگاه است که برخی از عوامل اطلاعات سپاه برای عدم توافق هسته ای در قالب پرونده های مختلف جهت برهم زدن امنیت ملی تلاش می کنند. نمونه اش تلاش برای صدور حکم اعدام محمد علی طاهری و تهییج  شاگردان او  برای تجمعات خیابانی است.