امام زمان نامیدن محمد علی طاهری؛ترفند جدید بازجویان اطلاعات سپاه

imageبازجویان اطلاعات سپاه این بار با شیوه ای دیگر تلاش می کنند بر اتهام بی اساس افساد فی الارض علیه محمد علی طاهری ردای توجیه پوشانده و راه را بر برائت احتمالی او ببندند. بازجویانی که نامشان این روزها در محیط مجازی افشا شده و دیگر به چشم مردم پژوهشگران ساده ای نیستند؛ به تلافی سناریوی «امام زمان» بودن محمد علی طاهری  را شروع کرده اند .آنها به نام همراهان و شاگردان محمد علی طاهری صفحاتی را در فضای فیس بوک ایجادکرده اند که محمد علی طاهری را «امام زمان»معرفی کرده و «حضرت»خطابش می کند،این در حالیست که بنیانگذار عرفان حلقه بارها اعلام کرده است خود از منتظران ظهور است. اگر بازجویان و سودجویان پرونده محمد علی طاهری اعتقادات مذهبی که خود از آن دم می زنند را قبول داشتند؛باید می دانستند یکی از مشخصه های امام عصر، عدم انکار مقام خود می باشد.

عوامل اطلاعات سپاه که سعی دارند پروژه حذف محمد علی طاهری را به دلیل گسترش آموزه های معنویش تا انتها دنبال کنند با ،انتشار عکس و صدای مونتاژ شده و تقدس بخشیدن به او ، از بنیانگذار عرفان حلقه  و شاگردانش ،مستندات متقاعد کننده ای برای مسوولان قضایی و جامعه روحانیت فراهم نمایند .

همچنین  تلاش می کنند  با نشان دادن چهره ای متعصب از محمد علی طاهری که عقاید افراطی دارد ؛ او را در اذهان عنمومی تخریب نمایند.

بهتر است  بازجویان به جای نشر اکاذیب و بازی های روانی هدفمند که بودجه ۸۰ میلیاردی و گرفتن دکترای جلادی را نشانه گرفته است ؛ فایل صوتی محمد علی طاهری که، در دانشگاه تهران صحبت کرده است گوش دهند تا متوجه سناریوی شکست خورده خود بشوند.

اسامی بازجویان و شکنجه گران بند ۲ الف زندان اوین

۱- علی ناصری راد   ۲- حمزه شریفی دوست    ۳- حمید نمازی    ۴- محمود رضا قاسمی رحمانی    ۵- بازجو محمد رضا رحیمی   ۶- حمید رضا مظاهری سیف    ۷- محمد رضا انهاری