گفتگوی رادیو فردا با دکتر سید مصطفی آزمایش در خصوص اتهامات مضحک “دایره ادیان و مذاهب وزارت اطلاعات” بر علیه دراویش

گفتگوی رادیو فردا با دکتر سید مصطفی آزمایش در خصوص اتهامات مضحک "دایره ادیان و مذاهب وزارت اطلاعات" بر علیه دراویشاخیراً سایتهای معلوم الحال وابسته به “دایره ادیان و مذاهب وزارت اطلاعات” مانند سایت “فرقه نیوز” که توسط اشخاص ظاهراً مجهول الهویه و “گمنام اطلاعاتی” اداره میشوند دست به اشاعه شایعه جدید و بسیار خطرناکی برعلیه دراویش زده اند.

پس از آن که نهادهای سرکوبگر و قانون شکن اطلاعاتی با استفاده از سوء استفاده از اهرم قوه قضائیه به صدور احکام ناجوانمردانه و ناعادلانه زندان و تبعیدهای طولانی مدت برعلیه دراویش گنابادی اقدام کرده و در شعب دادگاه های انقلاب در استان فارس و تهران پرونده سازیهای متعددی برعلیه دراویش مبادرت ورزیدند و دراویش را متهم به انواع اتهامهای بی اساس از قبیل “تشویش افکار عمومی و اخلال در نظم و تهدید امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان و حتی پنهان کردن سلاح سرد و گرم به قصد محاربه !!…” نمودند، اکنون گام جدیدی درراه مبارزه برعلیه مکتب و مسلک درویشی برداشته و ساز بدآواز جدیدی را کوک نموده اند.

فرقه نیوز  با انتشار یک ادعای واهی و بی اساس تازه دعوی نموده که فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر در ایران به کسوت درویشی در می آیند تا بهتربتوانند اعمال خلاف قانون خود را انجام دهند و همین امر باعث شده که پیروان مکتب درویشی در ایران زیادتر شوند.

این ادعای مضحک بسیار خطرناک است. زیرا سالهاست که شاهدیم که دستگاه قضائیه امواج گسترده ای از اعدامها را در زندانهای شهرهای مختلف کشور به راه انداخته و همچنین شاهدیم که اغلب کسانی را که به چوبه دار میسپارد زیر اتهام ثابت نشده “قاچاق مواد مخدر” قرار میدهد.

“انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران” با تکذیب کامل این اتهامهای مجعول و بی اساس که دستگاه های پروپاگاندای اطلاعاتی برعلیه مکتب درویشی به راه انداخته اند، نظر مجامع بین المللی و افکار عمومی را به خطر این روش دروغپردازی سیستماتیزه و عواقب سنگین آن جلب مینماید و با افشای این ترفندهای کودکانه خواهان متوقف کردن بیقید و شرط آن میباشد