برگزاری مسابقه علیه اقلیتهای مذهبی در ایران توسط باشگاه وبلاگ فارس

برگزاری مسابقه علیه اقلیتهای مذهبی در ایران توسط باشگاه وبلاگ نویسان فارسبه گزارش اخبار اقلیتهای مذهبی ایران, باشگاه وبلاگ نویسان فارس”کلام فارس,با دادن فراخوان جک سازی و تمسخر اقلیتهای مذهبی در ایران در صدد برگزاری مسابقه ای بانام شاسکول های شیطون است.این باشگاه بابت برگزاری این مسابقه جایزه های نیز در نظر گرفته است.

مدیر این وبگاه, ضمن توهین به اقلیت های همچون دراویش ,بهاییان و…آنها را ساخته  دست کشورهای نظیر انگلیس واسرائیل خواند.واین اقلیتهای مذهبی راتفکرات منحرف غربی خواند.وی همچنین  گفت برای تشویق و ایجاد رقابت بیشتر در بین آثار ارسالی جوایزی نیز جهت برگزیدگان این فراخوان در نظر گرفته شده است که به آثار برتر اهدا خواهد شد.

بعد از انقلاب اسلامی , ایران شاهد تبعیض و آزار و اذیت اقلیتهای مذهبی بوده است.تبلیغات علیه اقلیتهای مذهبی در چند ماه گذشته رشد صعودی داشته است .

به طور مثال طی ماهای گذشته با نصب پوسترهایی در مورد دیانت بهایی مطالبی راعلیه هموطنان بهایی و دیانت بهایی در ایستگاهای مترو در تهران نصب کردند.

در موردی دیگر سال گذشته  با ایجاد صدها سایت و خبرگزاری روزانه علیه اقلیتهای مذهبی در ایران تبلیغ می شود.صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز سالهاست با ساخت مستند وسریالهای تلویزیونی دیگر رسانه های حکومتی را علیه اقلیتهای مذهبی اران همراهی می کند.