امام جمعه اهل سنت زاهدان: از اهل سنت در رده های پایین و مدیریتهای کلان کشوری استفاده شود

امام جمعه اهل سنت زاهدان: از اهل سنت در رده های پایین و مدیریتهای کلان کشوری استفاده شودمولانا عبدالحمید بر لزوم استفاده از شایستگان اهل سنت در رده های پایین و مدیریتهای کلان کشوری تاکید کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ملت ایران برای اینکه به آزادی های دینی و انسانی خود رسیده و سرنوشت خودش را در دست بگیرد و به عزت و سربلندی برسد قیام کرد.

وی افزود: جامعه اهل سنت ایران از انقلاب اسلامی ایران حمایت کرده و در به ثمر رسیدن انقلاب همکاری داشتند.مولانا عبدالحمید گفت: جامعه اهل سنت ایران در ایجاد وحدت و اخوت، که مایه بقای نظام است، نیز سهم بسزایی داشته است.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه به بیان برخی انتظارات اهل سنت پرداخت و گفت: جامعه اهل سنت ایران، که ایرانی بوده و متعلق به همین سرزمین و کشور هستند، انتظار دارند که حقوق آنها مراعات شود و از شایستگان اهل سنت در رده های مختلف و در مدیریتهای کلان کشوری استفاده شود تا در سازندگی، امنیت و پیشرفت کشور مشارکت داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: یکی دیگر از انتظارات اهل سنت این است که از آزادیهای کامل و قانونی برخوردار باشند و در هر جایی که هستند بتوانند بدون دغدغه خداوند را بندگی کنند و فرزندانشان را تعلیم دهند، و بتوانند در کنار برادارن شیعه بدون هیچ خوف و هراسی زندگی کنند.

خطیب جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه از مسئولین جمهوری اسلامی خواست تا به خواسته های جامعه اهل سنت توجه بیشتری نموده و برای حل مشکلات آنها اقدام نمایند