وکیل کشیش زندانی:ابهام در رای دادگاه تجدید نظر

imagesدر حالی که وکیل مدافع کشیش سعید عابدینی ضمن اعتراض به بلاتکلیفی موکلش در نامشخص بودن رای دادگاه تجدیدنظر خواهان رسیدگی به وضعیت موکلش می باشد، همسر این کشیش زندانی تاخیر در برگزاری دادگاه تجدید نظر را نشانه خوبی در جریان پرونده دادگاه دانست.
ناصر سربازی وکیل‌مدافع “سعید‌عابدینی” ابراز امیدواری کرده که مسئولان قضایی جمهوری اسلامی هرچه زودتر در دادگاه تجدید نظر نسبت به وضعیت اینکشیش زندانی رسیدگی و اقداماتی را انجام دهند.
به گزارش « محبت نیوز» ، وکیل‌مدافع “سعید‌عابدینی” کشیش ایرانی‌‌تبار ساکن آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) در اعتراض به بلاتکلیفی موکلش و نامشخص بودن رای دادگاه تجدیدنظر ابراز امیدواری کرده که مسئولان قضایی جمهوری اسلامی هرچه زودتر به وضعیت وی رسیدگی کنند.
ناصر سربازی می‌گوید: «دادگاه باید به پرونده کسانی که در زندان هستند از جمله موکلش کشیش عابدینی خارج از نوبت رسیدگی کند، اما تاکنون تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است ».
نغمه عابدینی همسر کشیش سعید عابدینی در گفتگو با « محبت نیوز» ، تاخیر در برگزاری دادگاه تجدید نظر را نشانه خوبی دانسته و ابراز داشت که امیدوار است با توجه به اینکه نزدیک به یکسال از محکومیت هشت ساله همسرش می گذرد دادگاه تجدید نظر با توجه به مستندات کار عادلانه ایی انجام دهد و حکم آزادی سعید را صادر نمایند.