علم الهدی: نامه رهبری به جوانان اروپایی وآمریکایی سیاستمداران غربی را بیچاره کرد!

Ahmad-Alamolhoda-saham-newsعضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نامه اخیر رهبر انقلاب غربی‌ها را بیچاره کرده به طوری که خبرگزاری‌هایی نظیر CNN می‌گویند این نامه اروپا و غرب را به کلی تکان داد و با تمام جلوگیری‌هایی که کردند از پس آن برنیامدند.

سیداحمد علم الهدی درگفتگو با خبرگزاری دانشجو درمشهد، در رابطه با نامه رهبری به جوانان اروپا وآمریکای شمالی اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام رهبری موقعیت را به خوبی شناسایی کرده‌اند، در مقابله با هتک حرمت ساحت پیامبراعظم(ص) با نوشتن این نامه ابتکار به‌خرج دادند.

خطیب جمعه مشهد ضمن بیان اینکه درشرایط کنونی بیانیه دادن و محکوم کردن فایده‌ای نداشت، خاطرنشان کرد: همان‌طور که مشاهده می‌کنید مقام معظم رهبری خود وارد صحنه شدند و دست به یک ابتکار ارزشی زدند که این اقدام بهترین ابتکار بود.

علم الهدی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا رهبری جوانان اروپا و آمریکای شمالی را مورد خطاب قرار داد، گفت: اهانت را اروپاییان و غربی‌ها کردند برای همین باید سوابق آن‌ها به جوانان خودشان گفته شود تا درمقابل انحراف و فساد قیام کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره تاثیراین نامه برسیاست‌های سیاستمداران غربی گفت: این نامه آن‌ها را بیچاره کرده، به طوری‌که خبرگزاری‌هایی نظیر CNN می‌گویند این نامه اروپا وغرب را به کلی تکان داد و با تمام جلوگیری‌هایی که کردند از پس آن برنیامدند و خود آنها می‌گویند«هیچ مبارزه‌ای شکننده تر از این نامه نبود.»