علی احمدی، شهروند بهائی ساکن قائمشهر که صبح روز سهشنبه ۲۹ آبان، از سوی نیروهای امنیتی بازداشتشده بود، به دلیل ابتلا به بیماری تیروئید، چربی خون و درد شدید کمر و عدم دسترسی به دارو در بازداشت و در شرایط نامناسب جسمی و بدون دسترسی به خدمات پزشکی قرار دارد.
به گزارش هرانا، وضعیت جسمی علی احمدی، شهروند بهائی ساکن قائمشهر که در تاریخ ۲۹ آبان سالجاری توسط نیروهای اداره اطلاعات این شهر بازداشت و به بازداشتگاه کچوئی ساری منتقل شده بود، نامناسب گزارششده است. لازم به ذکر است که روز دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام علی احمدی برگزار شد. به نقل از یک منبع مطلع از وضعیت این شهروند بهائی در گفتگو با هرانا گفت؛خانواده علی احمدی روز گذشته پس از مراجعه به دادگاه و صحبت با قاضی مطلع شدند، قرار بازداشت آقای احمدی تمدیدشده است و بدون هیچ توضیحی همسر آقای احمدی از دفتر قاضی به بیرون هدایت شد. علی احمدی به اتهام تبلیغ علیه نظام متهم شده است.» مأموران امنیتی روز سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ با ورود و بازرسی منزل علی احمدی که گفته میشود با توهین و فحاشی همراه بوده است، برخی از لوازم شخصی از قبیل موبایل، کیس کامپیوتر، کتاب وی را ضبط و این شهروند ساکن قائمشهر را نیز بازداشت کردند. ادامهی مطلب









