باز هم بازداشت، شکنجه، زندان. این بار امدادگران!!!
آبی که قرن ها و هزاران سال برکت و نعمت خوانده می شد اینک در پرتو ناکارآمدی ها، خود محوری ها، نا آگاهی و فرصت سوزی های دولتمردان، ویرانگر کاشانه و دارائی های یک ملت گشته است.
متولیانی که جز خیانت و نابودی کشور تصمیمی ندارند، سیل و ویرانی خوزستان، لرستان، گلستان، فارس را مستمسک اهداف شوم خود قرار داده، و اینک به خصوص درخوزستان زمانی که بیش از ۵۰۰هزار نفر خوزستانی بی خانمان و آواره شده اند و بستری غیر از خاک و مور و ملخ ندارند و در هنگامه ای که مردم گرسنه و برهنه لرستان سنگ برشکم بسته اند و تنها چشم به مردمان سایر نقاط کشور دوخته اند:
نیروها و دستگاه های امنیتی و سپاه اقدام به بازداشت و زندانی کردن امدادگرانی می کند که بی هیچ نفعی مردم را در سیل بندسازی و رساندن نان و آب یاری کرده اند. ادامهی مطلب