(بدون عنوان)

saeed-abedini-845سناریوی رسانه های امنیتی:ماموریت محرمانه کشیش زندانی برای کاخ سفید!

یک سایت وابسته به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی طی گزارشی ادعا کرد که کشیش “سعید عابدینی” به طور محرمانه از سوی «شورای تبشیر» و «کاخ سفید» ماموریت داشته تا در کلیسای جماعت ربانی مرکز تهران با 9 هدف فعالیت کند !

به گـــزارش ســـرویس تــحریریه « محبت نیوز» با نزدیک شدن به 24 خرداد و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پروژه مسیحیت ستیزی دست مایه تخریب و خدشه دار نمودن وجهه جریان اصلاح طلب از سوی جناح های تندرو و انحصار طلب در ایران گردیده و اقتدار گرایان برای موجه جلوه دادن رد صلاحیت از افرادی همچون هاشمی رفسنجانی به شایعه پراکنی مبنی بر ارتباطات نهفته میان روسای جمهور گذشته و مسیحیان دست می یازند !

این در حالی است که مسیحیت ستیزی یکی از اصول و عقاید نظام جمهوری اسلامی بوده و در هر دوره ای به اقتضای زمان جور و ستم بر مسیحیان ایران زمین به انجام میرسید. اما امروزه مشاهده می شود برای تخریب فردی که به عنوان شناسنامه انقلاب از او یاد می شود بر علیه ایشان به پروژه های نخ نما دست میزنند.

این برای چندمین بار طی هفته های گذشته است که سرویس های امنیتی و تبلیغاتی جمهوری اسلامی به نحوی سعی می کنند تا به نوعی بحث مسیحیان و فعالیت آنها در داخل کشور را به سیاست به خصوص” انتخابات ریاست جمهوری » پیوند دهند و این موضوع را القا کنند که چهره هایی همچون هاشمی رفسنجانی یا سید محمد خاتمی روئسای دولت سازندگی و اصلاحات، به مسیحیان نزدیک بوده اند.!

.

عکس ی که از کشیش سعید عابدینی و همسرش در سایت های امنیتی وابسته به حکومت با هدف تخریب مسیحیان ایران منتشر شده است

پس از آنکه «نغمه پناهی» همسر «سعید عابدینی» کشیش ایرانی‌‌تبار ساکن آمریکا در مصاحبه ای که طی هفته های گذشته در رادیو فردا و تعداد دیگری از رسانه ها منتشر شد عنوان نمود که، ( ازدواجشان در دولت اصلاحات و در زمان ریاست جمهوری خاتمی به طور رسمی در یک کلیسا صورت گرفته و در آن زمان فعالیت مسیحیان در ایران آزادنه و قانونی بوده و اینکه دولت اصلاحات در جریان فعالیت کلیساهای خانگی نیز بود)، سایت های وابسته به محافل و نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی از جمله «بولتن نیوز» در گزارشی با عنوان؛ «دولت اصلاحات، مطلوب مسیحیت صهیونیست بود!» ادعا کرد که کشیش سعید عابدینی به طور محرمانه از سوی «شورای تبشیر» و «کاخ سفید» ماموریت داشته تا در کلیسای جماعت ربانی تهران با 9 هدف فعالیت کند!

این سایت معتقد است که این اهداف 9 گانه بدین شرح بوده  هست :

1. ایجاد و راه‌اندازی کلیساهای خانگی(غیرقانونی) در مرکزیت پایتخت.

2. ایجاد شبکه‌های اقتصادی کلان جهت تامین هزینه‌های تبلیغات مسیحیت صهیونیست در اقصی نقاط کشور. { ایجاد پرورشگاه های متعدد در شهرهای مختلف و تغییر عقیده کودکان و نوجوانان طی پرسه ای بلند مدت}.

3. انتقال خبرهای داخل کشور بطور مستقیم به کاخ سفید (جاسوسی).

4. جذب جوانان و نوجوانان که از نظر اعتقادی سست و در درجه پایین تری در جامعه قرار دارند.

5. جذب افراد بی سرپرست و بی خانمان و تغییر دین این افراد و استفاده ابزاری در جهت جاسوسی.

6. دختران و پسران فراری از خانه.

7. افراد معتاد که در مراحل ترک اعتیاد هستند به ویژه در کمپ‌های بازپروری.

8. افرادی که دارای مشکلات عاطفی و احساسی هستند.

9. بعضن افرادی که نارضایتی‌هایی از عملکرد سیستم حکومتی دارند.

بولتن نیوز در ادامه این گزارش خود می نویسد: «کلیسای جماعت ربانی در ایران دارای 4 شعبه فعال و سابقه‌ای حدود 45 ساله می‌باشد و اعضای آن را از مسیحیان تندرو تشکیل می دهند که به شگردها و شیوه‌های تبلیغاتی مختلف سعی در عضوگیری و تغییر دین جوانان مسلمان دارند، و تلاش می‌نمایند تا چهره نظام جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی را بسیار خشن جلوه دهند.»

گزارش نویس این سایت امنیتی، کلیسای جماعت ربانی را (مسیحیت صهیونیست) خوانده و عنوان کرده که مسیحیان از روش‌های تبلیغاتی همچون؛ تبلیغات شهری، هدف قرار دادن اقشار مذهبی به صورت خاص، حضور در دانشگاه‌ها، تبلیغات تلویزیونی، کلیساهای خانگی، برای جلب مخاطب استفاده می‌کنند.

رسانه ها امنیتی وابسته به نظام با هدف زمینه سازی برای فشار بر مسیحیان داخل کشور و سیاه نمایی از طریق اینگونه خبر رسانی ها، به سیستم قضایی و امنیتی كشور القا می کنند تا برخوردهای خود با جریان مسیحیت در ایران را بیش از گذشته افزایش دهند.

کلیسای جماعت ربانی مرکز در تهران ، روز اول خرداد ماه ( 22 مه 2013) سالجاری و در پی هیاهو و جنجالهای انتخاباتی « به دنبال فشار نیروهای امنیتی و خواست آنها برای تعطیلی کلیسا یا برگزاری مراسم دینی به زبان ارمنی (و نه فارسی) فعالیت‌های خود را از روز یک‌شنبه 5 خرداد (26 ماه مه) گذشته متوقف کرده است.

Mohammadreza Farshadfard