امام جمعه رژیم: انسان بايد محدود باشد

امام جمعه رژیم در تهران: آزادي غلط است/ انسان بايد محدود باشد / پسران و دختران دنبال سیل بنیان‌کن تمدن غرب نروند. صدا و سیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری را بسیار مهم و موجب تحکیم نظام خانواده دانست.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران افزود: تمدن اسلامی مبنی بر اصالت خانواده است و باید همه دختران و پسران مسلمان به این تمدن به خاطر اهتمامش به نظام زندگی، افتخار کنند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) مبنی بر اینکه هیچ خانه‌ای در پیشگاه خدا محبوب‌تر از خانه‌ای که در آن ازدواج واقع شود نیست و هیچ خانه‌ای مبغوض‌تر از خانه‌ای که طلاق در آن وارد شود نیست گفت: طلاق اگر براساس ضرورت هایی رخ دهد یک استثناست اما متأسفانه اخیرا جشن طلاق می‌گیرند که این بسیار خطرناک است و سمی برای از بین بردن جامعه و تمدن اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: مرد و زنی که برای طلاقشان کارت جشن توزیع می کنند امری شیطانی انجام می‌دهند و کسانی هم که این کارت را چاپ می‌کنند و بابتش پول می‌گیرند فعل حرام و عمل زشتی مرتکب می شوند.

آیت الله امامی کاشانی گفت: گویا دست‌هایی می خواهند فرهنگ و تمدن اسلامی را از ما بگیرند و هدفشان بی بند و باری است.

خطیب جمعه تهران عفاف و حجاب را باعث تحکیم خانواده دانست و اظهار داشت: وقتی عفاف و حجاب رعایت شود مرد هوس‌باز نمی شود.

وی افزود: پدران و مادران و معلمان و استادان دانشگاه به موضوع تربیت دختران و پسران توجه کنند و این را به آنان بیاموزند که هیچ تمدنی برتر از تمدن اسلامی نیست.

امام جمعه موقت تهران گفت: کار فرهنگی مهم است و دختران و پسران بدانند که برخی روابط بنیان خانواده را خراب می کند و توجه به اصالت خانواده باعث تحکیم آن می شود.

وی به پسران و دختران توصیه کرد دنبال سیل بنیان‌کن تمدن غرب نروند.