(بدون عنوان)

zendan-adelabadانتقال ۴ درویش گنابادی به قرنطینه زندان عادل آباد شیراز

خبرگزاری هرانا – ۴ تن از دراویش گنابادی ساکن شهرستان کوار استان فارس که نزدیک به یک ماه پیش توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شده بودند؛ صبح امروز به قرنطینه زندان عادل آباد شیراز منتقل شدند.

بنا به گزارش تارنمای مجذوبان نور، صبح روز چهارشنبه ۸ خرداد ماه محمدعلی دهقان، محمدعلی صادقی، محسن اسماعیلی و سید ابراهیم بهرامی که در تاریخ‌های ۱۰ و ۲۰ اردیبهشت ماه توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی در منازل و محل کار خود بازداشت شده بودند طی تماس تلفنی خبر از انتقالشان از بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به پلاک ۱۰۰ به زندان عادل آباد دادند.

این دراویش پس از انتقال به زندان عادل آباد شیراز، به قرنطینه این زندان فرستاده شده‌اند. گفتنی‌ست قرنطینه زندان عادل آباد به لحاظ بهداشتی و رفاهی در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد، به طوری که خانواده‌های چهار درویش زندانی را نسبت وضعیت آنها بسیار نگران کرده است.

یادآور می‌شود کسری نوری از دراویش زندانی در عادل آباد شیراز در نوبت اول بازداشت خود نزدیک به دو هفته را در این قرنطینه به سر برد اما پس از آزادی وقتی که نسبت به وضیعت ناگوار این بازداشتگاه اطلاع رسانی کرد مجددا به اتهام مصاحبه با رسانه‌های بیگانه بازداشت و راهی زندان شد.

Mohammadreza Farshadfard