نماینده ولی فقیه: باید دولتی سر کار بیاید که احکام اسلامی را اجرا کند

ارسال خبر توسط  محمد رضا فرشادفر   Mohammadreza Farshadfard

نماینده ولی فقیه در نیروی «قدس» سپاه هشدار داده «هر حرکتی که منجر به تضعیف نظام جمهوری اسلامی، دین و اعتقادات مردم شود، در مقابل آن ایستادگی می‌کنیم.»

به گزارش « محبت نیوز»، علی شیرازی٬ نماینده ولی فقیه در نیروی «قدس» سپاه گفته باید دولتی سر کار بیاید که احکام اسلامی را اجرا کند و «جوانان انقلابی» نباید مقابل برخی اقدامات سکوت کنند.

دیگربان به نقل از خبرگزاری فارس خبر داد، آقای شیرازی این مطلب را در همایش «بیعت» دوباره فعالان جبهه فرهنگی لرستان با علی خامنه‌ای بیان کرده است.

وی گفته «حفظ اسلام در راس همه امور است٬ با این حال آیا امروز هم دغدغه مسئولان کشور ما اسلام و نگرانی دین در جامعه است؟»

شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از «زیر سئوال بردن حکم قصاص و به رسمیت شناختن اسرائیل» این سوال را مطرح کرده که «چرا جوانان انقلابی و پر شور در مقابل این‌ها ایستادگی نمی‌کنند و سکوت کرده‌اند؟»

منظور نماینده ولی فقیه در نیروی «قدس» از این سخنان٬ روزنامه «آسمان» حامی دولت حسن روحانی است که چندی پیش به بهانه زیر سئوال بردن حکم «قصاص» از سوی قوه قضائیه توقیف شد.

صادق زیباکلام٬ استاد دانشگاه تهران هم چندی پیش گفته بود اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد.

محافظه‌کاران تندرو از عملکرد فرهنگی دولت حسن روحانی و انتشار برخی مطالب در رسانه‌ها درباره مسائل اعتقادی و فرهنگی به شدت خشمگین هستند.

شیرازی هم در این خصوص گفته «این نظام از یک حکومت اسلامی تشکیل شده است که همه ما باید از تضعیف آن جلوگیری کنیم.»

وی افزوده «اگر مسئولان در این زمینه کوتاهی کنند، باید به آن‌ها تذکر داده شود، زیرا وظیفه اصلی ما دفاع از اسلام است.»

این روحانی محافظه‌کار همچنین هشدار داده «هر حرکتی که منجر به تضعیف نظام جمهوری اسلامی، دین و اعتقادات مردم شود، در مقابل آن ایستادگی می‌کنیم.»