کلیسای آشوری کلدانی ایران قتل عام مسلمانان را محکوم کرد

images

ارسال خبر توسط  محمد رضا فرشادفر   Mohammadreza Farshadfard

به گزارش « محبت نیوز» خبرگزاری حکومتی مهر با بیان این مطلب نوشت، ، کلیساهای آشوری کلدانی ایران با صدور بیانیه ای، قتل عام مسلمانان در آفریقای مرکزی را شدیدن محکوم کردند. در این بیانیه همچنین تاکید شده است که : “مراجع جهانی مسیحی و مدعیان حقوق بشر نگذارند این فاجعه بیش از این نام مسیحیت و مسیحیان حقیقی را لکه دار سازد.”

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

” متاسفانه این روزها، اخبار دردناک قتل عام مردم مسلمان و بی دفاع در آفریقای مرکزی به دست گروهک های تروریستی و تندروی به اصطلاح مسیحی، که با پشتیبانی استکبار جهانی و بی اعتنایی مراجع بین المللی صورت می پذیرد، هر انسان دیندار و با وجدانی را شدیدن آزرده و منزجر می سازد.

ما مسیحیان آشوری کلدانی ایران، ضمن تقبیح و محکوم کردن این اعمال وحشیانه و شیطانی، که هیچ پیامدی جز ترویج خشونت و دشمنی بین ادیان و بشریت نخواهند داشت، از مراجع جهانی مسیحی و مدعیان حقوق بشر قاطعانه می خواهیم که از تمام توان خود برای توقف فوری این کشتار استفاده کنند و نگذارند این فاجعه بیش از این نام مسیحیت و مسیحیان حقیقی را لکه دار سازد.

خدا را شاکریم که قرن ها همزیستی مسالمت آمیز مسلمانان و مسیحیان در ایران، توام با احترام متقابل و مهر و محبت الهی بین همه پیروان ادیان توحیدی در جمهوری اسلامی ایران، از کشور عزیزمان در منطقه و در تمام جهان الگویی مثال زدنی ساخته است، که به آن می بالیم. آرزو داریم که مسلمانان و مسیحیان حقیقی، در سرتاسر جهان، در صلح و آرامش به سر برده، با تبعیت راستین از پیامبران پرمهر خود، مروج محبت و رحمت الهی در این جهان آشوب زده باشند و از هر گونه افراطی گری و خشونت، تبری جویند.”

http://mohabatnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8258:1392-12-08-06-36-41&catid=71:christianity&Itemid=282