مسئولان امنیتی نوکیشان مسیحی زندانی را مجبور به امضاء برگه های سفید کردند!

امضاء اجباری برگه‎های سفید، روشی است که مسوولان امنیتی از آن برای اعتراف‎گیری و یا گرفتن توبه نامه از زندانیان استفاده می‎کنند.

به گزارش«محبت نیوز» آخرین گزارش‌ها از وضعیت «محمدعلی ترابی» و «عبدالعلی پورمند» دو نوکیش مسیحی بازداشتی در دزفول حاکی از آن است که دادستان این شهر از پذیرفتن سند و قرار وثیقه برای آنها خودداری کرده و به خانواده این افراد اعلام شده که به احتمال زیاد دادگاه آنها تا روز چهارشنبه اول آذر سالجاری در اهواز برگزار خواهد شد.
از طرفی پرونده‎های این دو نوکیش مسیحی در دادگاه اهواز به شعبه یک کیفری ارسال شده که به طور معمول پرونده‌های مربوط به «ارتداد» در آنها بررسی می‎شود.

اما گزارش‎های تکمیلی حکایت از آن دارد که در روزهای گذشته ترابی و پورمند تحت اجبار مسوولان زندان دو برگه سفید را امضاء کردند.

احتمال دارد هدف مقام‎های امنیتی پرونده سازی و گرفتن اعتراف اجباری و یا راهی برای گرفتن توبه نامه از آنها باشد.

محمد علی ترابی، ۳۹ ساله که با نام «داوود» در بین ایمانداران مسیحی و دوستان شناخته می‌شود و از خادمین کلیسای پیام آرامش می‌باشد سه‏‌شنبه ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۶ در محل کارش در منطقه «قلعه سید» دزفول بازداشت و به اهواز منتقل شده بود.
عبدالعلی پورمند معروف به «الیاس» نیز که از خادمین کلیسای خانگی «پیام آرامش» دزفول است پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۶ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.