مصادره اموال و پلمب مجدد محل کسب دو شهروند بهایی در کرج

محل کسب فرخ بندی و بهنام نبی اللهی دو شهروند بهایی ساکن شهر کرج که پیشتر در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۵ توسط هفت مامور دولتی و انتظامی پلمب شده بود تمامی اموال آنان در محل کسبشان به نفع دولت مصادره شد.


به گزارش پیام نیوز ، روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶طی حکمی پس از گذشت یازده ماه پلمب تمام اموال اعم از تمام عینک ها، لوازم عینک سازی و دستگاه های بینایی سنجی مصادره و این اموال به نفع دولت ضبط گردید که پس از انتقال اموال، مجدد محل کسب این دو شهروند بهایی پلمب گردید. به گفته یک منبع مطلع مامورین این دو شهروند بهایی را مجبور کردند که خودشان اموالشان را جمع کنند و سوار وانت باری کرده و کرایه آن ماشین را پرداخت کنند تا آن اموال به جاده قدیم واقع در اتوبان تهران_کرج می باشد منتقل کنند.»پیشتر در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۵ هفت مامور دولتی و انتظامی از جمله یک سرهنگ ،۲ قاضی ، ۲ مامور نظام پزشکی و ۲ تن از ماموران وزارت اطلاعات محل کسب فرخ بندی این محل کسب را پلمب کردند. و به گفته یک منبع نزدیک به این شهروند بهایی » ماموران پس از ایراد گرفتن های متعدد از قبیل جواز و اتیکت و پروانه پزشکی که تنها پروانه پزشکی موجود نبود آن محل کسب را پلمب کردند.»
همچنین محل کسب نبی اللهی یکی دیگر از شهروندان بهایی که در چهل و پنج متری گلشهر کرج دارای واحد صنفی عینک سازی بود نیز توسط ماموران اداره اماکن پلمب شده بود.
در سالهای گذشت اداره اماکن بارها محل کسب شهروندان بهایی در شهرهای مختلف کشور را با پلمپ از سوی این اداره دولتی روبرو ساخته است.