هشدار فرمانده سپاه مازندران نسبت به رشد رسانه‌های مسیحی و کلیساها

“پاسدار بابایی” مدعی شده صهیونیست‌ها با ایجاد صدها رسانه‏ مسیحی و کلیسا به دنبال ایجاد مسیحیت- صهیونیست و مسلمان- صهیونیست هستند.

به گزارش «محبت نیوز» فرمانده‎ی سپاه کربلای مازندران در سخنانی مبهم از یک سو به طرح‎های عمرانی سپاه در این استان برای محرومیت‎زدایی پرداخته و از سویی دیگر مسیحیان و یهودیان را متهم کرده که ۸۰۰ کانال صهیونیستی و تعداد زیادی کلیسا ساخته‌اند تا به آخر زمان برسند!
پاسدار “محمدحسین بابایی” با بیان اینکه هم اکنون سپاه استان هزار پروژه در دست دارد که ساخت ۵۰۰ خانه محرومیت‌زدایی آغاز شد، گفته در همه شهرستان‌ها مجمع خیران محرومیت‌زدایی فعالیت دارد تا معضل فقر در مازندران ریشه‌کن شود.
این مقام سپاه صهیونیست‌ها را «حزب شیطانی» نامیده و گفته تمام طرح‌های آمریکا را آنها برنامه ‏ریزی می‌کنند و اعتقاد دارند که اصل عالم، «خلقت آل سعود است» و خلقت انسان‌ها از سوی خدا برای خدمت رسانی به یهود است.
او با این مقدمه ادعا کرده «آنها [یهودیان] با نام مسیحیت- صهیونیست به راه‌اندازی ۸۰۰ کانال صهیونیستی و تعداد زیادی کلیسا پرداخته‌اند و به اعتقاد خودشان با تشکیل مسیحیت- صهیونیست و مسلمان- صهیونیست به آخر زمان می‌رسند».
همچنین گفته این استکبار جهانی در داخل کشور شاگرد دارد که هر روز یک حزب و گروهی شکل می‌دهد، اما «ما یک حزب آن هم حزب علی داریم و به گفته مقام معظم رهبری ما فقط بر انقلابی بودن تاکید داریم».
پاسدار بابایی با این توضیح گفته «بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکا برای نابودی این انقلاب طرح‌های زیادی پیاده کرد اما این انقلاب حفظ ماند زیرا انقلاب ما به اراده خدا شکل گرفت».