انتقاد امام جمعه ایرانشهر از عدم دعوت از بزرگان اهل سنت در جلسه تحلیف روحانی

مولوی محمد طیب ملازهی امام جمعه مسجد نور ایرانشهر از عدم دعوت از مولانا عبدالحمید و بزرگان اهل سنت در جلسه تحلیف روحانی انتقاد کرد.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، مولوی محمد طیب ملازهی امام جمعه مسجد نور ایرانشهر با انتقاد از عدم دعوت از مولانا عبدالحمید در جلسه تحلیف ریاست جمهوری گفت: “آقای روحانی مردم از شما انتظار دارند که به وعده هایی که دادید عمل کنید اگربه وعده هایت عمل کردید مردم همراه شما هستند در غیر این صورت در انتخابات بعدی، رای هفت میلیونی اهل سنت به نفع رقیبان (جناح مخالف) شما خواهد رفت”.
وی با تاکید بر اینکه اهل سنت به دستور مولانا عبدالحمید منسجم و متحد به روحانی رای دادند گفت:”همه این را بدانند که ما اهل سنت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید را به عنوان پیشوا و امام خود می دانیم و شایسته بود در چنین مراسمی که از همه دعوت شده بود مولانا را دعوت می کردند”.
خطیب مسجد نور ایرانشهر با اشاره به سخنان آقای لاریجانی که نبود جا و مکان را علت عدم دعوت از رهبران اهل سنت دانسته اند افزود:” این بهانه ای بیش نیست که عده ای برای توجیه عمل نابخردانه خویش بدان پرداخته اند، در حالیکه افرادی در جلسه تنها بخاطر داشتن روابط با برخی مسئولین در این جلسه حضور یافته بودند”.
مولوی ملازهی در خاتمه تاکید کردند که:” اگر اهل سنت رای خود را به آقای روحانی دادند فقط و فقط بخاطر سخن مولانا عبدالحمید بود وبس.

شورای علمای اهل سنت با مدیریت مولانا عبدالحمید به این نتیجه رسیدند که در این انتخابات به آقای روحانی رای داده شود. به همین خاطر اهل سنت یکصدا پشت سر مولانا عبدالحمید به آقای روحانی رای دادند.”