هشدار رییس دادگستری “استان مرکزی” از افزایش تبلیغ “مسیحیت” در بین شهروندان

رییس دادگستری استان مرکزی گفته خطر ترویج مسیحیت تبشیری احساس می‌شود، آمار زیاد نیست اما همین کم هم نباید باشد.

به گزارش «محبت نیوز» بعد از برگزاری کارگاه‌های مسیحیت ستیزی در مشهد و هشدارهای “آیت‌الله علوی بروجردی” تولیت مسجد اعظم قم و “غیاث‌الدین طه محمدی” نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ر مورد افزایش تبلیغات و گرویدن شهروندان به مسیحیت، حالا روحانیون بلندپایه حکومت در استان مرکزی هم در اقدامی هماهنگ و برنامه ریزی شده در مورد مسیحی شدن شهروندان این استان هشدار دادند.

“قاسم عبداللهی” رئیس کل دادگستری استان مرکزی در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این استان برگزار شده گفته یکی از مباحثی که امروز در اولویت قرار دارد تمرکز دشمن برای تبلیغ مسیحیت در بین جوانان است.
این مقام قضایی هشدار داده گفت: «خطر ترویج مسیحیت تبشیری احساس می‌شود، خوشبختانه آمار زیاد نیست اما همین کم هم نباید باشد».
او نیز همچون دیگر روحانیون و علما، اینترنت و فضای مجازی را عامل ضربه زدن به دین و اعتقادات مذهبی دانسته و گفته به واسطه افزایش فضای اجتماعی، ارتباطات بیشتر شده است و همین افزونی ارتباط‌ها باعث شده برخی افراد به بیراهه روند و باعث شود ابعاد ناپسندی پیدا کند که به ناهنجاری اجتماعی منجر شود.

به ادعای رئیس کل دادگستری استان مرکزی فضای مجازی حریم زندگی زناشویی و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان را نشانه رفته است و در این بین جامعه روحانیت به ویژه مبلغان اعزامی باید از هر فرصتی نهایت استفاده را برای آشنایی نسل جوان از خطرات آسیب‌های اجتماعی ببرند.
درحالیکه این مقام مسئول در استان مرکزی استفاده از ظرفیت طلاب را برای کاهش مسائلی همچون مقابله با گرویدن جوانان به مسیحیت موثر می‌داند “غیاث‌الدین طه محمدی”، نماینده خامنه‌ای در همدان گفته بود دست منبرها از مقابله با افزایش مسیحیت خالی است.