چاپ کتابهای ضد مسیحیت در ایران با حمایت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی

انتشار کتابی با عنوان «خشونت در پناه مسیحیت» در ایران همزمان با کشته و زخمی شدن بیش از یک میلیون مسلمان در طی سال‌های گذشته زیر سایه جنگهای درون مذهبی بین مسلمانان، اینک کتابی ضد مسیحیت با عنوان «خشونت در پناه مسیحیت» در ایران منتشر شد. پرونده‎سازی رسانه‌ها و چهره‌های امنیتی-مذهبی علیه مسیحیت،از شباهت‌های جمهوری اسلامی با داعش نوع برخورد حکومت ایران با اقلیت‌های دینی، روزنامه‎نگاران و خبرنگاران است.

در ادامه‎ی تبلیغات منفی و موج‏ سازی علیه مسیحیان، موسسه امنیتی دیده‎بان کتابی علیه مسیحیت منتشر کرد و در آن مدعی شد مسیحیان به دنبال فریب افراد به نفع ظهور مسیح هستند.

نهادهای امنیتی تبلیغاتی جمهوری اسلامی در ادامه‏‏ سیاست‎ مسیحی‏ت ستیزی در حوزه نشر کتابی با عنوان «صهیونیسم مسیحی در جغرافیای مسیحیت» منتشر کردند که در آن نوشته شده، مسیحیان تلاش گسترده‌ای برای فریب و جذب افراد آغاز کردند و قصد دارند با القای تفکر مدیریت حوادث آخرالزمان ظهور مسیح را عملی کنند.

در این کتاب که بر ضد مسیحیت نگارش گردیده است تاکید شده، خطرناک‌ترین جریان‌های موجود در مسیحیت بخصوص در نیمکره شمالی قاره آمریکا، جنبش مسیحیت صهیونیستی است که با رویکردهای «نو انجیلی» و با تلفیق باورهای مسیحیت و یهودیت شکل گرفت و توانست نقش بسیار ممتازی در شکل‌گیری رژیم صهیونیستی ایفا کند.

موسسه امنیتی دیده بان با همکاری انتشارات گاهان کتاب “صهیونیسم مسیحی در جغرافیای مسیحیت” را منتشر نمود. وظیفه ‏ی این سازمان رصد سایت‎ها و خبرگزاری‌ها و کانال های ماهواره ای است که مخالف یا منتقد جمهوری اسلامی به خصوص در مباحث نظری و عقیدتی هستند.

جمهوری اسلامی با صرف هزینه های زیاد و ایجاد بیشمار مراکز تبلیغاتی و نشر کتاب، سایتها و خبرگزاری های جهت دار قصد توجیه بسیاری از ایدئولوژی های فرسوده و تطهیر اعمال ناشایست و مسیحیت ستیزانه خود را دارد و در این بین کاربرد این سایت‌ و امثال آن برای بازجوهای قوه‎ی قضائیه و اطلاعات سپاه بسیار پر بهره است، چون از متن آن برای پرونده ‏سازی علیه نوکیشان مسیحی و فعالین سیاسی و عقیدتی و دگراندیشان مذهبی استفاده می‌کند.

حالا با تمامی این تفاسیر در این کتاب ادعا شده، «نهضت مسیحیت صهیونیستی با در اختیار داشتن صدها رسانه، دانشگاه و همچنین پشتیبانی غول‌های مالی، توانسته عقبه‌ای چند ده‌میلیونی برای خود در کشورهای غربی تدارک ببیند و در تلاش است تا کشورهای اسلامی و بالأخص میهن اسلامی ما را هدف تهاجم خود قرار دهد».

چاپ و نشر کتابهای مرتبط با مسیحیت ستیزی عمری به درازای جمهوری اسلامی دارد، چنانکه پیش از این نیز سایر نشریات وابسته به نظام کتابهای تبلیغی زیادی بر ضد مسیحیت منتشر کرده بودند، به عنوان مثال مرکز پژوهش‌های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در کتاب «خشونت در پناه مسیحیت» با درج مطالبی دروغ مدعی شده بود، مسیحیان با تمسک دروغین به متون مقدس، رفتارهای شهوانی و حیوانی خود را به مسیحیت منتقل می‌سازند!