نسخه جدید Free VPN برای اندروید را از بشکن دریافت کنید

تواناتک: یکی از سرویس‌های تواناتک برای همراهان، انتشار فیلترشکن‌های امن و مناسب است. شما با ارسال یک ایمیل رایگان به آدرسbeshkan@tavaana.org می‌توانید آخرین نسخه از فیلترشکن‌های رایگان و امن را دریافت نمایید. راه‌دیگری هم برای دریافت فیلترشکن‌ها، موجود است، شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام بشکن، لینک دانلود کلیه فیلترشکن‌ها را دریافت نمایید.

اپلیکیشن Free VPN، اپلیکیشنی مناسب و امن برای عبور از فیلترینگ است. شما به وسیله این اپلیکیشن می‌توانید فیلترینگ را دور بزنید و امن و بدون محدودیت وب‌گردی کنید. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است و شما نیاز به ثبت‌نام و یا پرداخت هزینه برای استفاده از آن ندارید.

شما می‌توانید نسخه جدید Free VPN برای اندروید را از کانال بشکن دریافت نمایید.

این اپلیکیشن وی‌پی‌ان، بسیار امن است، چرا که کلیه ارتباطات (Wi-Fi, LTE, 3G)  را امن نگه می‌دارد و ترافیک مصرفی را رمزگذاری می‌کند. همچنین آدرس آی‌پی شما را در شبکه پنهان می‌کند و از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند. این اپلیکیشن سرعت بسیار مناسبی دارد و از اینترنت‌های Wi-Fi و اینترنت‌های مخابرات هم پشتیبانی می‌کند. این فیلترشکن برای استفاده از اپلیکیشن فیس‌بوک و یوتیوب بسیار مناسب است.

آموزش تصویری نحوه استفاده از Free VPN را از این لینک دریافت نمایید.