شخصی که در پاکدشت مدعی «خدایی» بود بازداشت شد

در گذشته ، فردی که در پردیس ادعای پیامبری کرده بود، خبر داد و گفت: این شخص ۳۷ ساله و دارای هویت معلوم با تنظیم شب‌نامه و مبعوث نامه ادعای وحی و نبوت می‌کرد.وی ادامه داد: مشارالیه با رصدهای سپاه شناسایی و با دستور دادستانی دستگیر و روانه زندان شد. دادستان عمومی و انقلاب پردیس خاطرنشان کرد: پرونده در حال تکمیل تحقیقات است.پیش از این نیز در سال ۱۳۹۲ فردی در سالن اجتماعات فرمانداری شاهرود ادعای پیامبری کرد توسط نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شده بود.

دادستان پاکدشت از دستگیری فردی خبرداد که ادعای «خدایی در روی زمین» می‌کرد و مدعی شده است که در شمایل موسی آمده است

این روزها بازار ادعای پیامبری و خدایی در شهرستانهای ایران بسیار داغ شده است و در جدیدترین این ادعاهای عجیب و باورنکردنی حالا در شهرستان پاکدشت مردی که گمان می‌کرد به شکل موسی به زمین آمده که بحران‌های بین‌المللی را از میان بردارد بازداشت شد. او همچنین ادعای خدایی نیز کرده بود.

طبق گزارش‌های واصله به دادستانی پاکدشت اعلام شد که فردی با برگزاری کلاس های آموزشی که با اعتقاد انحرافی همراه است، در سطح این شهرستان اقدام می‌کند.

این موضوع بلافاصله در دستور کار مسئولان قضایی این شهرستان قرار گرفت و در نهایت با رصدهای امنیتی و انتظامی، این فرد که مدعی شده بود در شکل و شمایل پیامبر قوم یهود، موسی آمده است، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت به خبرگزاری میزان گفته است که فرد بازداشت شده در جلسات بازپرسی، از بازجویان دعوت کرده که از دستورات و اوامر او سرپیچی نکنند، وگرنه دچار عذاب سختی می‌شوند.

    او همچنین وعده داده که عذاب الاهی در انتظار همگان است و او به روی زمین آمده که بحران‌های جهانی را حل کند!

دادستانی پاکدشت از وضع روحی فرد بازداشت شده اطلاعی نداده است. از وضعیت خانوادگی و اجتماعی و ملیت او هم اطلاعی در دست نیست.

چندی پیش در ۱۹ بهمن نیز سپاه پاسداران در شهرستان «پردیس» مردی ۳۷ ساله را که ادعای پیامبری کرده بود، بازداشت کرد.او شب‌نامه‌هایی منتشر کرده و در مبان اهالی پخش کرده و مردم را به دین تازه‌ای دعوت کرده بود. مبعوث‌نامه‌ای هم داشت.