مدنیت غرب مشکل زیاد دارد و امروز عالم بدنبال اسلام عقلانی ایران است!

سید ابراهیم رئیس‌السادات معروف به ابراهیم رئیسی (زاده ۱۳۳۹ در محله نوغان مشهد) روحانی ایرانی و تولیت آستان قدس رضوی است. وی پیش‌تر و در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ دادستان کل ایران و در سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ معاون اول قوه قضائیه بود. در سال ۱۳۵۹ و در حالی‌که تنها ۲۰ سال داشت، پس از چندماه که به عنوان دادیار در کرج فعالیت کرد با حکم علی قدوسی به عنوان دادستان کرج انتخاب شد.وی پس از مدتی با حفظ سمت به عنوان دادستان همدان نیز منصوب شد و به طور همزمان در دو شهر با بیش از ۳۰۰ کیلومتر فاصله به فعالیت پرداخت.

رئیسی در سال ۱۳۶۴ به عنوان سمت جانشینی دادستان انقلاب تهران انتخاب شد و به پایتخت نقل مکان کرد.

با گذشت ۳ سال از این تاریخ و در سال ۱۳۶۷، مورد توجه ویژه روح‌الله خمینی قرار گرفت و احکام ویژه (۱ و ۲ و ۳) و مستقیمی برای رسیدگی به مشکلات قضایی در برخی استانها از جمله لرستان، کرمانشاه و سمنان را مستقل از ساختار قوه قضائیه، از او دریافت کرد. بعد از آن هم روح‌الله خمینی چندین پرونده مهم را برای تصمیم قضایی به او و حسینعلی نیری محول کرد.اعدام جمعی زندانیان سیاسی،منتظری از رئیسی (معاون وقت دادستان تهران) همراه با اعضای هیئت سه نفره مرتضی اشراقی (قاضی زندان اوین)، حسینعلی نیری (دادستان تهران)، و مصطفی پورمحمدی (نماینده وزارت اطلاعات) به عنوان دست‌اندرکاران «اعدام زندانیان سیاسی (تابستان ۱۳۶۷)» نام می‌برد که طی آن چند هزار تن زندانی که مشغول گذراندن احکام زندان خود بودند، کشته شدند.

ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در همایش مدیریت جهادی سخنرانی کرده و تلویحا به دولت حمله کرده است.

گزیده های اصلی این سخنرانی به نقل از صفحه تلگرام وی به شرح زیر است:

.مدیریت یعنی بهره گیری از تمام نیروها در جهت مطلوب اما مدیریت مضاف به جهاد یک شاخص ها و مولفه های خاص خود را دارد.

مسئله ای که آن را متفاوت می کند ارتباط با خدا وانگیزه است. خداباوری شرط اصلی برای یک مدیر جهادی است.

سال دفاع مقدس جلوه مدیریت جهادی است، مدیریت امام و رهبری الگوهای پیش روی ماست.

شعار مدیریت جهادی شعار «ما می توانیم» است. در مقابل تمام موانعی که دشمن ایجاد کرده هیچ کدام را بعنوان مانع نمی شناسیم و می توانیم در تمام عرصه ها توفیق پیدا کرده و الگو شویم.

مدنیت غرب و تمدن غربی مشکل زیاد دارد و امروز عالم بدنبال اسلام عقلانی که پرچمدارش ایران هستند، است.

در بعضی حوزه ها با مدیریت جهادی کارهای خوبی انجام شده اما متاسفانه در برخی حوزه ها هنوز عده ای از مدیران به این باور نرسیده اند که نباید به دستان دشمنان نگاه کنند.

خوشبختانه کشور بعد از قضایای اخیر و پیمان شکنی دشمنان، به این اجماع و تکیه بر نیروهای جهادی داخلی رسیده است.

یاوران عربستان رسما استیصال این کشور در مقابل یمن را به دلیل مدیریت جهادی فریاد می زنند.