آزادی آرزو صالحی و محسن اتحاد از اعضای عرفان حلقه در مشهد

«آرزو صالحی» و «محسن اتحاد»، از شاگردان «محمد علی طاهری» و از مربیان «عرفان حلقه» در مشهد، با قرار وثیقه از بازداشت آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری عرفان (اِنا)، «آرزو صالحی» و «محسن اتحاد» غروب دوشنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ (۲۳ ژانویه ۲۰۱۷)، “پس از یک ماه بازجویی‌های پی‌درپی و بی‌خبری و قطع ارتباط با خانواده”، با قرار وثیقه از بازداشتگاه اداره اطلاعات خراسان رضوی در مشهد آزاد شدند.

«محسن اتحاد» از سوی ماموران اطلاعات امنیت خراسان رضوی در مشهد، در منزل خود در روز پنج‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۵ بازداشت و پس از آن به بازداشتگاه این اداره در بلوار وکیل آباد این شهر منتقل شد. «آرزو صالحی» نیز در ساعت ۳ بعدازظهر روز جمعه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۵، در دفتر کار خود بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات مشهد منتقل شد.
گفته شده در زمان بازداشت “نیروهای امنیتی اداره اطلاعات بدون برگه دستور قضایی، پس از تفتیش کامل منزل آنها، وسایل شخصی این دو نفر از جمله کیس کامپیوتر، موبایل، لپ‌تاپ و کتاب‌ها و… را با خود برده بودند.”
پیشتر یک منبع آگاه درباره بازداشت این دو شاگرد «محمد علی طاهری» در مشهد گفته بود: “ماموران اطلاعات خانواده‌های این دو نفر را هنگام بازداشت به شدت تهدید کردند و گفتند اگر خبر این بازداشت به رسانه‌ها درز کند با آنها برخورد می‌شود.”
مقامات رسمی قضایی کماکان درباره اتهام‌های انتسابی و دلایل احتمالی بازداشت «آرزو صالحی» و «محسن اتحاد» توضیحی نداده‌اند…

 متن کامل را در اینجا بخوانید:
https://goo.gl/pyd6eP