امام جمعه تهران: مسیحیان فرهنگ درستی ندارند

emami_kashani

توهین‌های زشت و ادبیات تند ضد مسیحی پس از صدا و سیما، مطبوعات و نشست‌های فرهنگی و دینی به ترببون رسمی نماز جمعه هم رسیده است.

به گزارش «محبت‌نیوز» امام جمعه موقت تهران در اظهاراتی تند و توهین آمیز با بیان اینکه پشت جنایات آل سعود در یمن، آمریکا و صهیونیسم خائن و لجن است، مدعی شده فرج «امام عصر» کارگشای مشکلات امروز جهان از جمله مسیحیت، یهودیت، زرتشتی و اسلام است.

محمد امامی کاشانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در خطبه‌های نماز جمعه تهران مدعی شده «اگر امروز فرهنگ اسلام به این وضع افتاده و یا فرهنگ مسیحیت دچار اینگونه مشکلات شده بخاطر آن است که انتظار فرج وجود ندارد».

امامی کاشانی بی‌آنکه حتی فکر کند که بخش عمده مشکلات امروز دنیای اسلام از باورها و سیاست‌های غلط احکام آن سرچشمه می‌گیرد تقصیر وضعیت امروز خاورمیانهرا به گردن مسیحیان انداخته و با حمله به دونامزد انتخاباتی آمریکا (کلینتون و ترامپ) گفته :«اگر مسیحیت فرهنگ درستی داشت این دو آدم بی‌ربط و مزخرف که انسان حیفش می‌آید به آنها کلمه آدم را بگوید به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا تمامی شعارهایشان آدم‌کشی و جنایت نبود».

او در سخنان خود تاکید کرده «این دو بجای آنکه بگویند برای ملت آمریکا چه می کنیم و درباره اخلاق ، مکتب ، آداب مسیحیت و اقتصاد مردم آمریکا چکار می‌خواهیم انجام دهیم؛ علیه ملتهای مظلوم شعار می‌دهند».

به ادعای او اگر ملت آمریکا به هویت و انسانیت خود برگردد یک نفر نیز به اینها رای نمی‌دهد و آنها را از جامعه طرد می کنند.

امامی کاشانی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرده دشمن تلاش می‌کند، دختران و پسران جوان ما به سمت پوچی بروند و در این باره برنامه ریزی کرده است و دختران و پسران ما باید هوشیار باشند.

جمهوری اسلامی از یک طرف با تمام توان در راه مسیحیت ستیزی چنین توهین آمیز و با ادبیات شرم‌آور از تریبون‌های رسمی تلاش می‌کند و از طرف دیگر ده‌ها طلبه و روحانی را با سرمایه‌های کلان راهی کشورهای غربی می‌کند تا مروج گفتمان صلح و دوستی بین اسلام و مسیحیت باشند.