بازداشت گروهی از مسیحیان در کرج

نوکیش-مسیحی-765x510

حاضرین در جلسه را متهم به برگزاری جلسه فسق و فجور به علت خواندن سرود های پرستشی مسیحی در شب قدر و هتک حرمت به ماه رمضان کرده اند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری صدای مسیحیان، روز جمعه چهار تیر ماه ۱۳۹۵، نیروهای لباس شخصی با یورش  به منزل آقای سعید ترابی از خادمین کلیسای کرج حاضرین در جلسه را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کرده اند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر آقای ترابی  و همسر ایشان (لیلا ترابی )،خانم‌ها نسترن غیاثی،شهین شهابی و همچنین آقای وحید ترابی و همسر وی خانم زینت هادیفر را به محل نامعلومی منتقل کردند.

به گفته یکی از نزدیکان آقای ترابی، مامورین لباس شخصی با توهین و فحاشی حاضرین در جلسه را متهم به برگزاری جلسه فسق و فجور در شب قدر و هتک حرمت به ماه رمضان کرده اند! (به علت خواندن سرود های پرستشی) و پس از بازرسی منزل مسکونی آقای ترابی کامپیوتر و تمام کتب و مقالات مسیحی وی ،گیتار و حتی تبلت فرزندش را با خود برده اند.

لازم به ذکر است در  مهر ماه و دی ماه سال گذشته آقای ترابی دو مرتبه به ستاد خبری وزارت اطلاعات در شهر کرج جهت توضیح به به سوالات آنها احضار شده بود.

http://humanrightsiniran.org/1395/19004/