پرداخت جریمه ۹۰۶ میلیونی محمدعلی طاهری توسط ۷۰۰۰ نفر از شاگردان او

P2-620x330

۷۰۰۰ نفر از شاگردان محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه، به همراه هزاران بیمار درمان شده توسط فرادرمانی، در اقدامی خودجوش جریمه ۹۰۶ میلیون تومانی وی را جمع آوری و به حساب دادگستری واریز نمودند.

به گزارش سایت «نجات با حلقه»، به نقل از «آمدنیوز»، پرداخت مبلغ سنگین جریمه نقدی محمدعلی طاهری توسط شاگردان وی، با هدف رد اتهام کسب مال نامشروع، و اعلام حمایت عملی از طاهری و رد هرگونه بهانه برای ادامه بازداشت این زندانی عقیدتی سیاسی از حکومت صورت گرفته است.

شاگردان محمدعلی طاهری همراه با دیگر فعالان حقوق بشری و مدنی، هم‌صدا خواستار آزادی سریع و بی قید و شرط و این زندانی عقیدتی شده‌اند.

قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و موسسات متعدد وابسته به آن، با به کارگیری کلیه رسانه‌های حکومتی، در جهت تخریب و پرونده‌سازی علیه محمدعلی طاهری و تحمیل آن به دستگاه قضایی اقدام می‌کنند.

لازم به ذکر است که قرارگاه ثارالله سپاه علی‌رغم فراخوان گسترده برای جذب شاکیان خصوصی، تا کنون موفق به انجام این کار نشده است.

محمدعلی طاهری بنیانگذار دو طب مکمل ایرانی فرادرمانی و سایمنتولوژی در سال ۹۰ توسط دادگاه انقلاب به اتهام توهین به مقدسات و کسب مال نامشروع (دریافت شهریه کلاس از شاگردان خود) به ۵ سال زندان و ۹۰۶ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

با وجود اینکه این محکومیت در ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ به پایان رسید قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران تا به حال با تحمیل بازداشت موقت او به دستگاه قضایی مانع آزادی وی شده است.

گفته می‌شود جریمه نقدی پرداخت شده توسط شاگردان آقای طاهری، ظرف مدت ۴۸ ساعت جمع‌آوری و به حساب دادگستری واریز شده است.