آغاز فصل سفرهای خارجی روحانیون بلند پایه شیعه به اروپا و آمریکا !

keshmiri-e1461682764488

اعزام روحانیون به اروپا و آمریکا برای تبلیغ اسلام با حواشی زیادی روبه رو است.

به گزارش «محبت‌نیوز» پس از سفر روحانیون و مقامات بلندپایه شیعه به انگلستان با بهتر شدن آب و هوای مناطق سردسیری سفر برخی از آنان به کانادا آغاز شده است.

خبرگزاری «حوزه» نوشته «سید مرتضی کشمیری» نماینده سیستانی [از مراجع تقلید شیعیان در نجف] با اتمام ماموریتش پس از سه هفته از کانادا بازگشته‌ است.

کشمیری که نماینده سیستانی در قاره اروپا است برای سرکشی از مساجد، مراکز، مؤسسات و مقابر شهرهای ادمونتون، کلگری، ونکوور، اوتاوا، تورنتو و همیلتون و همینطور دیدار با مسلمانان این مناطق برای رفع مشکلات و اختلافات موجود بین آنها به کانادا سفر کرده بود.

اعزام روحانیون به اروپا و آمریکا برای تبلیغ اسلام با حواشی زیادی روبه روست. سال ۲۰۱۴ سفر حمید رسایی به فنلاند و آلمان و ماجرای سفر انجام نشده به برزیل برای تبلیغ اسلام بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور داشت و بعضی از آنها نوشته بودند او علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا به خصوص در تابستان‌ها دارد.

با وجود تمامی مخالفت‌ها و دشنمی رهبران و روحانیون شیعه با انگلستان و آمریکا، سفر آنها و اعضای خانواده‌شان برای درمان، تحصیل و اقامت در این دو کشور روالی عادی محسوب می‌شود!