ملاقات عبدالغفور قلندری نژاد با خانواده‌ خود در زندان مرکزی بندرعباس

ملاقات عبدالغفور قلندری نژاد با خانواده‌ خود در زندان مرکزی بندرعباسخانواده‌ی عبدالغفور قلندری نژاد موفق شدند با وی ملاقات کنند.
به گزارش مجذوبان نور؛ خانواده‌ی عبدالغفور قلندری نژاد موفق شدند که عصر امروز دقایقی با این درویش گنابادی در زندان مرکزی بندرعباس ملاقات داشته باشند. خانواده‌ی این فعال حقوق دراویش و همکار سایت مجذوبان نور، حال جسمی و روحی آقای قلندری را بسیار خوب توصیف کردند ولی اعلام کردند که از دلایل بازداشت و اتهامات این درویش زندانی همچنان بی اطلاع هستند و مامورین امنیتی به خانواده‌ی ایشان گفته‌اند که در ۴۸ ساعت آینده پس از انجام بازجویی‌ها و طی مراحل اداری، وضیعت پرونده آقای قلندری مشخص خواهد شد و آنها می‌توانند از طریق دادگستری استان هرمزگان پیگیر وضعیت پرونده‌ی این درویش گنابادی باشند.
لازم به ذکر است که ملاقات امروز خانواده‌ی آقای قلندری در زندان مرکزی بندرعباس با حضور دو مامور امنیتی بوده و تمامی صحبت‌های این درویش گنابادی با خانواده‌اش تحت نظارت آنان صورت گرفته است.
صبح امروز نیز بیش از ۶۰ تن از دراویش گنابادی با تجمع در مقابل اداره اطلاعات استان هرمزگان خواستار رسیدگی به وضعیت آقای قلندری نژاد بودند، که پس از انجام ملاقات این درویش زندانی با خانواده‌ی خود، دراویش به تجمع خود پایان داده و محل را ترک کردند.
عبدالغفور قلندری نژاد از دراویش گنابادی و همکار سایت مجذوبان نور، صبح روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۲ توسط مامورین امنیتی و لباس شخصی بازداشت شد. منزل وی نیز تفتیش و تمامی وسایل شخصی آقای قلندری، اعم از لپ تاپ، کامپیوتر، کتاب‌ و سی‌دی‌های عرفانی، تمثال بزرگان دراویش توسط مامورین امنیتی به مکان نامعلومی انتقال داده شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز آقای قلندی نژاد در تاریخ ۱۶ مردادماه ۱۳۹۱ در شهر بندرعباس بازداشت و بصورت هوایی به بازداشتگاه مرکزی اداره‌ اطلاعات تهران منتقل شده بود که پس از ۶ روز بازجویی و حبس، با هشدار به عدم ادامه فعالیت همکاری با سایت مجذوبان آزاد شده بود.