ادامه سکوت مسئولین درباره قتل عطاءالله رضوانی شهروند بهایی

ataollah_rezvani

ادامه سکوت مسئولین درباره قتل عطاءالله رضوانی شهروند بهاییجرس: در حالیکه چند روز از کشته شدن عطاءالله رضوانی از اعضای فعال جامعه بهایی بندر عباس در جنوب ایران به ضرب گلوله افراد ناشناس گذشته هیچ یک از مسئولین کشوری یا استانی درباره دلایل این قتل اظهار نظر نکرده اند.

 عطاءالله رضوانی که پیش از این سابقه اجرای پروژه های عمرانی را داشته در سالهای اخیر به همراه یک شریک غیر بهایی شرکتی برای فروش پمپ آب تاسیس کرده بود. درباره دلایل قتل این شهروند بهایی گمانه زنیهای زیادی مطرح شده اما تاکنون مسئولین دراین باره سکوت کرده اند.

به گزارش ندای سبز آزادی، با وجود اینکه براساس رویه های موجود مسئولین گزارش پیگیریهای خود در قتل های اینچنینی را اطلاع می دهند،مسئولین قضایی کشوری و استانی درباره این پرونده سکوت کرده اند.

وی روز شنبه دوم شهریور در بندرعباس به ضرب گلوله از پای درآمده است. گفته می‌شود که قاتل یا قاتلان در خودروی او کمین کرده و با شلیک گلوله به سرش، او را به قتل رسانده‌اند.

عطالله رضوانی، عضو سابق هیات خادمین جامعه بهایی بندرعباس، است.اعضای خانواده وی گفته اند که که او بارها از طرف مسئولان اطلاعاتی و دفتر امام جمعه تهدید شده بود.به گفته خانواده آقای رضوانی، پیش از این نیز دو تن از بهاییان سرشناس بندرعباس با قمه مجروح شده بودند.