نگرانی روزافزون رژیم از گرایش جوانان به مسیحیت

aghaliyat

ارسال خبر توسط علیرضا طاهرخانی               AliReza Taherkhani

نگرانی روزافزون رژیم از گرایش جوانان به مسیحیت

نخستین جلسه از سلسله برنامه‌های آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع تغییر مذهب و بررسی گرایش جوانان به مسیحیت برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه)، نخستین جلسه از سلسله برنامه‌های آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع تغییر مذهب و بررسی گرایش جوانان به مسیحیت برگزار می شود.

مهمانان نخستین جلسه، دکتر کریستیان بونو و دکتر یاسین از فرانسه و یک مهمان ویژه از ایتالیا هستند که درباره آیین مسیحیت و دلیل گرایش برخی از جوانان به آن سخن خواهند گفت.

شرکت هموطنان مسیحی و سایر اقیلت‌های مذهبی در این برنامه آزاد است. شرکت در این دوره رایگان خواهد بود؛ اما به ‌دلیل حساسیت موضوع و محدود بودن ظرفیت، حضور در جلسه تنها از طریق ثبت نام ممکن است و علاقه مندان به شرکت در این جلسه می‌توانند با شماره ۳۵۰۲۴۰۰۰ برای ثبت نام و هماهنگی تماس بگیرند.

نشست بررسی گرایش جوانان به مسیحیت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)، نرسیده به چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور برگزار می شود.