دروغ آخوند شیعه درباره کتاب مقدس + ویدیو

ارسال خبر توسط  محمد رضا فرشادفر                  Mohammadreza Farshadfard

این شخص با بیان  چند دروغ  آشکار و با لحن توهین آمیز در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که منظور از سواری که با اسب سفید می آید در کتاب مکاشفه یا امام دوازدهم و یا امام دوم شیعیان است! او می گوید در انجیل آمده است عیسی همزمان بر دو الاغ سوارشد!

شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان – در ماههای اخیر تبلیغات معممین شیعه بر علیه مسیحیت شدت گرفته است و آنها تلاش دارند حتی با توسل به دروغ حقانیت ادعاهای بدون منطق و بی محتوای خود را  درباره ایمان به عیسی مسیح به اثبات برسانند. سال گذشته یکی از افراد بلند پایه این گروه که از مراجع تقلید شیعیان محسوب می شود با وجود عمر زیادی که دارد با الفاظ رکیک از عیسی و مادر او مریم یاد کرد. سخنان غیر اخلاقی آن مرجع تقلید به نام “وحید خراسانی” به علت کهولت بسیار زیاد او، ناشی از عوارض دوران پیری مربوط به عدم استفاده مرتب از مغز تلقی شد.

اما شخصی که در یک برنامه زنده تلویزیونی  دست به تحریف آشکار انجیل می زند و با لحن توهین آمیز از مسیح یاد می کند میان سال به نظر می رسد. این شخص به احتمال زیاد نمی تواند از عوارض پیری مفرط دچار لقلقه زبان (بیهوده گوئی) شده باشد. بلکه به احتمال زیاد با اهداف و منظور خاصی دست به این رفتار ناشایست و تحریک کننده می زند.

در ویدیوی زیر قسمتی از این برنامه تلویزیونی به نمایش در می آید. به اظهار نظر مجری بعد از سخنان توهین آمیز آخوند توجه کنید. وقتی آخوند شعری غیر معروف و غیر مودبانه درباره الاغی که عیسی به آن سوار شد را می خواهد به عنوان نماد نادانی در ادبیات فارسی جا بزند، مجری که منظور او را نگرفته است یاد آور می شود که نماد نادانی و تحجر یاسین در گوش خر خواندن است! یاسین یکی از بخشهای معروف قرآن است و این ضرب المثل فارسی اشاره به بیهودگی خواندن کلمات قرآن بر افراد نادان دارد.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3eaS25a9Xd0

در ویدیوی دیگری نیز می بینیم که چگونه آخوند سخنران با ذکر یک داستان از منابع جعلی و معروف به دشمنی با عیسی مسیح (بهجت مرجع تقلید مرده)، ادعا می کند که عیسی پیروانش را به تبعیت از امامان شیعه توصیه می کند!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=cTcKU7CWA58