سناریوی نخ نمای “تسنیم” برای تخریب چهره استاد محمدعلی طاهری

vocانتشار خبر سوء قصد علیه “علی نام آور”؛
سناریوی نخ نمای “تسنیم” برای تخریب چهره استاد محمدعلی طاهری
“تسنیم” خبرگزاری وابسته به اطلاعات سپاه که در انتشار اخبار کذب شناخته شده است،چندی پیش خبر صدور حکم اعدام محمدعلی طاهری را به نقل از علیزاده طباطبایی منتشر کرد،که پس از بازتاب وسیع خبر در رسانه های خارج از کشور گفته های وکیل محمد علی طاهری را تحریف کرده و در مقام تکذیب برآمد.
این خبر گزاری در اقدامی تلافی جویانه نسبت به افشای چهره بازجویان و گردانندگان پرونده محمد علی طاهری، روز ۴ مرداد ماه خبر بی پایه و اساسی با عنوان “سوءقصد عوامل فرقه عرفان حلقه به جان یکی دیگر از منتقدان محمدعلی طاهری” منتشر کرد و بدون ارایه مدرک مستدل و معتبر از سوء قصد علیه “علی نام آور” توسط عرفان حلقه ای ها خبر داد.تسنیم با درج این خبر بار دیگر نشان داد ،به جای انجام رسالت حرفه ای خود،پیاده کننده پروژه های بازجویان محمد علی طاهری است.
اما علی نام آور کیست؟
علی نام آور تا دیروز به عنوان رییس دپارتمان طب سنتی ایران در دانشگاه طب سنتی ارمنستان فعالیت می کرد.او در مراسم اعطای مدرک دکترای افتخاری به محمدعلی طاهری به عنوان مجری مراسم به تعریف و تمجید از فرادرمانی و عرفان حلقه پرداخت و درمان بیماری سینوزیت خود را مدیون فرادرمانی دانست. اما پس از دستگیری محمدعلی طاهری، در یک چرخش ۳۶۰ درجه ای گفته های خود را از یاد برد و در سایت نجات از حلقه خود را از نجات یافتگان دانست و فرادرمانی را عرفان کاذب و افیون نامید .
این رسانه که برای تخریب چهره ی یک آموزگار معنوی و شاگردانش از هیچ اتهام و افترائی کوتاهی نمی کند،در این خبر و گزارش چند روز قبل خود، محمد علی طاهری و عرفان حلقه ای ها را به سوء قصد علیه اسدالله تبار و بهرام روشن منش متهم کرد.
“تسنیم ” که با درج اخبار غیر مستند بیش از پیش وجهه رسانه ای خود را زیر سوال برده است هنوز نمی داند، محمدعلی طاهری از اتهام دروغین سوءقصد علیه تبار تبرئه شده و به دلیل نبودن مدارک و شواهد این اتهام از پرونده او حذف شده است.
شانتاژ خبری و سم پاشی علیه طرفداران عرفان حلقه حربه ای قدیمی است و از سوی کسانی دنبال می شود که در بخش های مختلف قدرت صاحب نفوذ هستند، کسانی که با حذف محمدعلی طاهری قصد دارند، نان و عنوان به دست آورند.
شاید بد نباشد “علی نام آمور” آیه ۱۰۲ سوره بقره رایک بار هم شده بخواند:
…. وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلاَ یَنفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُواْ لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَةِ مِنْ خَلاَقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْاْ بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُونَ
و بى‏گمان [یهود بداندیش] دریافته بودند که هر کس خریدار این‏[گونه کالا] باشد، در آن جهان هیچ بهره‏اى نخواهد داشت. و چه بد چیزى بود آنچه خویشتن را دربرابر آن فروختند اگر [براستى مى‏دانستند].
همان طور که رسانه تسنیم بد نیست بداند که رسالت یک رسانه انتشار بیطرفانه اخبار و درج آن با دلیل و مدارک کافی در جهت آگاه ساختن افکار عمومی است و ادامه شانتاژ خبری ارمغانی جز شرمندگی نزد خداوند و رسوایی در نزد خلق خدا نخواهد داشت