ابراز نگرانی امام جمعه اهل سنت سراوان از حمله ماموران لباس شخصی به معتمدان سراوان

imageبه گزارش کمپین فعالین بلوچ مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهلسنت سراوان و مدیر دارالعلوم زنگیان سراوان در بیانیه ای از سوء قصد به فعالان فرهنگی و مسولان محلی شهرستان سراوان که در تاریخ 23 خرداد 94 اتفاق افتاد اظهار تاسف نمود و خواستار پیگیری قضایی این حادثه شد.

این بیانیه که در فیسپوک رسمی وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار و گزارش هایی متعدد مبنی بر سوء قصد و تیر اندازی به جمعی از افراد سرشناس فرهنگی و معتمد و مسولان محلی شهرستان سراوان مایه تاسف و نگرانی است همین گونه حوادث بوده اند که در بعضی موارد به عمد یا به سهو منجر به گرفتن جان افراد شده اند و قاتل نیز مشخص نشده است.

امیدواریم که با پیگیری فرماندهی محترم انتظامی و بررسی قضایی حادثه با افراد مخل امنیت برخورد قانونی شود و هرگز نباید به کسی اجازه داد اسباب نا امنی و خشونت را فراهم کند کسانی که منافع خود را از دست داده اند به حرکات مذبوحانه ایجاد رعب و وحشت دست می زنند, لازم است مردم متدین و فرهنگی شهرستان سراوان هوشیاری خود را حفظ نمایند.

این شهرستان بعد از حضور سپاه و نیروهای مرزدار مردمی ، امنیت و آرامش رضایت بخش داشته است امیدواریم که همچنان مردم توطئه های دشمنان مخل امنیت و حادثه ساز را نا کام سازند.

ومن الله التوفیق

سید عبدالصمد ساداتی

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه اهلسنت سراوان

25 خرداد 94

شامگاه شنبه 23 خرداد ماموران امنیتی لباس شخصی در مسیر جالق به سراوان به سه اتومبیل از مسئولین و فعالان اجتماعی و فرهنگی از جمله حافظ محمد امین دهواری عضو هیئت ریسه شورای عالی شورا ها اسلامی ، رحیم بخش درازهی بخشدار قبلی سوران ، مهندس مجید احلال زهی شهردار محمدی حمله و اقدام به تیر اندازی کردند که با واکنش های زیادی در بین مردم مواجه شد.