حمله دوباره ماموران امنیتی به نصیر آباد سرباز

حمله دوباره ماموران امنیتی به نصیر آباد سرباز  ماموران امنیتی با یورش به روستاهای نصیر آباد و بندان سرباز پس از محاصره  اقدام به تفتیش منازل تعدادی از ساکنان محل کردند.به گزارش کمپین فعالین بلوچ  صبح جمعه 7 فروردین  نیروهای انتظامی و امنیتی با ده ها اتومبیل به روستاهای نصیرآباد و بندان رفته و چند خانه را محاصره و مورد بازرسی قرار دادند.به گفته یکی از ساکنان محل، نیروهای انتظامی به همراه چندین اتومبیل منزل فردی به نام “حافظ صلاح الدین سیدی” را محاصره کرده و با شکستن درب و شیشه ها وارد منزل شدند.

وی افزود: “در آن هنگام کسی در خانه نبوده و انها درب های اتاق ها را هم شکستند و کلیه وسایل را بهم ریختند و بعد از ساعتی منطقه را ترک کردند.
این منبع مطلع، همچنین خبر داده که در همین زمان نیروها به روستای دیگری از سرباز بنام بندان نیز رفتند و چند خانه از بستگان “حافظ صلاح الدین” را محاصره و تفتیش کردند.
حافظ صلاح الدین سیدی یکی از علما و فعالان ملی و مذهبی بلوچ بود که  اردیبهشت ماه 87 کمتر از 7 ماه پس از بازداشت در زندان مرکزی زاهدان به اتهام اقدام علیه امنیت ملی اعدام شد.

در همین حال گزارشهایی از حمله و تیر اندازی به پایگاه انتظامی “پل سرباز” وجود دارد.

منابع محلی شامگاه پنجشنبه 6 فروردین از حمله تعدادی از افراد ناشناس به پاسگاه نیروی انتظامی پل سرباز و تیر اندازی به سمت ماموران خبر داده اند. که خبر دقیقی از کشته و زخمی شدن کسی در این حمله گزارش نشده است.